Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בפתח תקווה
ד"ר מעוז סגל רמית בכפר סבא

רפפורט 3, כפר סבא

(0)
072-3220061 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על ד"ר רמי טמיר

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

רופאים לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-3700700

פקס 03-6770022

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר רמי טמיר
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על ד"ר רמי טמיר

1
ציון כללי 1
הקדשת זמן 1
איכפתיות 1
סבלנות 1
הסבר על הטיפול 1
זמינות וזמן המתנה 1
אדיבות והקשבה 1
מקצועיות וידע 1
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הגענו ב20:30 עכשיו 22:23 עדין
אתה מגיע בזמן לתור שלך ומגלה עוד 8 אנשים לפניך. אחרי המתנה של שעה מקבלים אותך לאחות וגובים כסף לבדיקה במקרה שלנו טסטים לאלרגיה בלי לראות בכלל את הרופא ואז המתנה של שעה וחצי בתור רק כדי לראות את הרופא בזבוז זמן מוחלט ולא מצדיק את הכסף.
מזכירה גסת רוח, בלאגן ואי סדר
קבענו תור ליום 24.11 בשעה 17:30 במרפאה בפ"ת לביתנו התינוקת בת ה11 חודשים. תור זה נקבע כחודש מראש ודרש מאיתנו תיאומים ומאמצים רבים על מנת להגיע בזמן. כאשר הגענו למרפאה גילנו לתדהמתנו אנשים רבים מחכים בתור לחיסונים. מזכירה לא חביבה בעליל בשם תמי מקבלת את הבאים בחוסר רצון מופגן לשרת. לשאלתי את המזכירה מתי נכנסים לרופא וכמה אנשים יש לפנינו נענתי ברטינה ומשיכת כתף " לא יודעת, יש שנים שלושה אנשים לפניכם" כאשר עברה יותר משעה ואנו מחכים בתור, מבלי לדעת באמת מהו התור ואנשים נכנסים ויוצאים תדיר, ניגשתי למזכירה ושאלתי שוב, מה סדר התור כאן? עוד כמה יש לפני? ושוב נעניתי בגסות ובהרמת קול של תוכחה "אני לא יודעת". בנקודת זמן זו, ביתי בת ה11 חודשים איבדה את סבלנותה ונוכח השעה המאוחרת וההמתנה הארוכה החלה לבכות ממושכות. לאחר המתנה של רבע שעה נוספת ניגשתי למזכירה בשלישית ושאלתי שוב בנימוס "אמרי לי בערך כמה זמן עלינו להמתין עוד, אם מדובר ב20 דקות נחכה אך אם מדובר בעוד שעה נלך כיוון שאי אפשר להמשיך להחזיק את הילדה בשעה כה מאוחרת, תשובתה של המזכירה הייתה חד וחלק "תלך!" שאלתי אותה: מדוע את עונה כך? האם אינך רוצה לעזור? אמרי לי כמה אנשים יש עוד לפני?כמה זמן בערך נראה לך שאצטרך לחכות ושוב נעניתי בתשובה סתמית, "לא יודעת שנים שלושה אנשים לפניך, אני לא רוצה לעזור! " וכך, לאחר שעה ורבע בהמתנה עם תינוקת קטנה ולאחר שהניסיון לאמוד את הזמן ולקבל את התשובה הבסיסית לשאלה כמה אנשים לפנינו עלה בתוהו ולאחר שראינו את חוסר הסדר המשווע, הגסות וקוצר הרוח של המזכירה תמי, החלטנו לעזוב ולחזור כלעומת שבאנו.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist