Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פרופ' יובל ירון גנטיקאי ורופא נשים - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על פרופ' יובל ירון גנטיקאי ורופא נשים

אזורי שירות

גבעתיים

הוד השרון

הרצליה

ראשון לציון

רמת גן

רמת השרון

תל אביב

תחומי העסק

רופאי גינקולוגיה ומיילדות (נשים)

חוות דעת מומחים לבית משפט

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3232755

טלפון נוסף 053-2121349

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פרופ' יובל ירון גנטיקאי ורופא נשים
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על פרופ' יובל ירון גנטיקאי ורופא נשים

5
ציון כללי 5
זמינות וזמן המתנה 5
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שילוב מופלא של רופא ואדם
פרופסור ירון הוא השילוב המושלם של רופא עתיר ידע, שלא שוכח שהוא אדם. מאבחן, מדויק, עינייני, מקצועי, רואה הכל וחושב על הכל, ובעיקר- את האדם מולו. הוא זמין, אנושי ואכפתי. אני בטיפולו מעל שני עשורים, וגם את בנותי, שהוא מכיר עוד בעודן ברחם, שלחתי אליו. ממליצה בלב שמח!!!
מצוין
פרופ ירון מלווה אותי במקצועיות כשנה החל מהשלבים המוקדמים בטרם כניסתי להריון. תמיד התחושה שאני נמצאת בידיים הטובות ביותר בכל מהלך ההריון. הליווי נעשה בצורה נעימה, רצינית ומקצועית ביותר! ממליצה בחום!
מצוין
את פרופסור ירון המדהים, אנחנו מכירים כבר מעל 8 שנים ולא פגשנו מעולם כזאת מקצועיות, אדיבות, סבלנות ואכפתיות. עברנו איתו 2 הריונות ותמיד הוא שם לתת מענה מיידי ולהרגיע שצריך. איש מקצוע נפלא ובן אדם עוד יותר נפלא. לא מחליפים אותו בחיים!
פרופסור ירון ,רופא מקצועי
פרופסור ירון, הוא אחד הרופאים היותר מקצועיים,אמינים ומסורים שפגשתי.
מעולה!!!!
פרופ׳ ירון עשה לי אבחון טרום לידה ומעקב הריון תמיד זמין מקצועי אדיב יסודי. היה קשוב ונתן מענה לכל שאלותי וחששותיי. המרגיע הלאומי !!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist