Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר ירושלמי ערן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ג', ה'
יום ו'
8:00 - 13:00, 15:00 - 20:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ד"ר ירושלמי ערן הוא רופא שיניים בעל 30 שנות ניסיון. הוא מבצע טיפולים שיניים משמרים ומשקמים, כולל טיפולי שורש, הלבנת שיניים, טיפולים כוללים לשיקום הפה, טיפולי שיניים אסתטיים ועוד. ד"ר ירושלמי מטפל הן במבוגרים והן בילדים, ועבר עד היום השתלמויות רבות בארץ וברחבי העולם בתחומים שונים הנוגעים לרפואת השיניים. הוא מחזיק בתואר D.M.D מבית הספר הדסה בירושלים ונמנה על רופאי השיניים מטעם המועצה המדעית של הסתדרות רפואת השיניים בישראל. המרפאה הפרטית שבבעלותו הוא מספק שירותים בשפה העברית והאנגלית, ומקבל מטופלים גם בימי שישי, עד לשעות הצהריים.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר ירושלמי ערן

אזורי שירות

גבעת שמואל

רמת גן

ראשון לציון

אור יהודה

יהוד-מונוסון

קריית אונו

תחומי העסק

מרפאות שיניים

רופאי שיניים

סינונים ושירותים נוספים

הלבנת שיניים

בדיקות מוקדמות לגילוי סרטן בחלל הפה

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת

תחומי עיסוק נוספים

הלבנת שיניים

מרפאות שיניים

טיפולי שורש - אנדודונטיה

רפואת שיניים לילדים

שיקום הפה - פרוסתודונטיה

עוד פרטים

תחומי טיפול

טיפולי שורש - אנדודונטיה

טיפולי שיניים לילדים

שיקום הפה - פרוסתודונטיה

טיפולי שיניים שגרתיים

טיפולי שיניים אסתטיים

טיפול שיניים לגיל הזהב

עוד פרטים

מסגרת הטיפול

מרפאה פרטית

ותק

ותק מעל 20 שנה

נותן השירות

רופא שיניים כללי

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3267097

טלפון נוסף 03-5348945

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר ירושלמי ערן
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על ד"ר ירושלמי ערן

5
ציון כללי 5
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 5
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מצויין
ד"ר ירושלמי הוא כל מה שרוצים כשפונים לרופא. מכל בחינה.
הרופא הכי טוב שיש! מקצוען!!
רופא כל כך מקצועי וטוב, חוץ מרופא הוא גם בן אדם, מרגיע, משרה אוירה כל כך טובה.. אני מאלו שמפחדים מרופאי שיניים, ולכן השיניים שלי לא היו מטופלות מספיק טוב לצערי. זה עד שהמליצו לי מאוד על דר ירושלמי מגני תקווה, ובסוף ניסיתי. לא אחליף אותו אף פעם, הוא פשוט הציל את השיניים שלי, נלחם על כל שן ושן, עושה הכל כדי להמנע מעקירות - מה שממש לא ראיתי אצל רופאים אחרים שממהרים לעקור ולהציע שתלים במקום! דר ירושלמי חושב אך ורק על המטופל, הוא פשוט זהב. הוא הציל את כל השיניים שלי ובסוף לא הצטרכתי לעקור שום דבר - כל השיניים שלי נשמרו היטב בזכותו ובזכות הנשמה הטובה שלו והמקצועיות שאין לי איך לתאר. שליח יקר ונאמן! מי שהשיניים שלו חשובות לו - שילך רק לדר ירושמי, ממליץ בחום ומכל הלב!!!
אמינות, מקצועות, הגינות ואוביקטיביות
ד"ר ירושלמי הוא רופא השיניים של משפחתנו כבר שנים רבות. באתי אליו לביקורת ולניקוי שיניים. הביקורת עברה בהצלחה ואת הניקוי כלל לא רצה לעשות - הוא טוען שהשינניות "מחנכות" אותנו לבוא כל חצי שנה, אבל זה לא תמיד נכון, לא במקרה שלי לפחות. "אילצתי" אותו לעשות גם ניקוי שיניים - שהיה עמוק ולכן כואב יותר מאצל שיננית וכל זה עלה לי 100 ש"ח בלבד! הוא אמר לי לבוא עוד חצי שנה ולא עוד שנה בגלל שיש לי "מודעות לשיניים" :) (אמר את זה באנגלית - באנגלית נשמע עוד יותר טוב :)...איזה כיף זה לבוא לבעל מקצוע ולשמוע שאתה כלל לא זקוק לשירותיו!!! ושאם כולם היו כמוני, אם אמא שלי היתה כמוני, לא היתה לו פרנסה!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist