Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בבאר שבע

מידע נוסף על אביבית מספרת כלבים

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

מספרות לכלבים וחתולים

סוג הטיפול

תספורת כלבים

תספורת חתולים

רחיצת כלבים

רחיצת חתולים

תסרוקות לכלבים

תסרוקות לחתולים

טיפולי פרווה

טיפול קוסמטי לכלב

שיקום פרווה

פתיחת קשרים

דילול פרווה

ניקוי קוצים

גזיזת ציפורניים

ניקוי אוזניים

גילוח ומריטת פרווה

טיפול קוסמטי לחתול

גזיזת ציפורניים

עוד פרטים

טיפולים מיוחדים

תספורת גזע

תספורת ללא טשטוש

טיפול ללא קשירה

ניקוי עיניים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-4627606

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אביבית מספרת כלבים
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אביבית מספרת כלבים

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אביבית מדהימה!
הכלבה שלנו מסתפרת אצל אביבית כבר קרוב ל7 שנים ואין סיכוי שנחליף אותה! מעבר לזה שהיא ספרית מעולה היא קודם כל בן אדם מדהים וזה משרה רוגע על הכלבים ועל הבעלים הלחוצים.
מעולה
תשומת לב מעולה, חניה זמינה, תאום טלפוני תיספורת+עיצוב+מקלחת יסודית+יבוש+קיצוץ ציפורניים+ ניקוי אוזניים+בלוטות...אין יותר מיקצועית מאבביבית מגע הקסם.
מקצוענות, אדיבות ושרותיות
היא אלופה. אביבית כמובן. מקצועית, אדיבה, שירותית וכיפית. הגענו אליה בהמלצת כמה לקוחות. בחיקנו כלבה בת 11.5 שזוהי לה תספורתה הראשונה ולאחרונה עברה ניתוח להסרת גידול במוח. לא, אני לא ממציאה. אלה היו תנאי הסף. גם לאביבית היו תנאים. שיתוף פעולה מצד הכלבה ורגיעה מצד הבעלים. כסף זה לא הכל! טובת הכלבה היא התנאי הבסיסי. הכלבה זכתה לטיפול מקצועי, רגיש וקשוב (קודם לכלבה, אח"כ לנו), תספורת תסרוקת ומקלחת מפנקת. לסיום, הגיע בונוס. אביבית אספה את כל פרוות התספורת ויצרה ממנה לב. צילום מזכרת לכל אלו שהביעו התנגדות נחרצת, ובראשם ילדינו, שנאלצו להודות ש"יצא יפה". אני ממליצה בחום.
תודה מג'ימי
ביקשתי מהבעלים שלי לכתוב לך כי זו הפעם השניה שלי אצלך ואני ממש מרוצה. אני שיצ'ו בן 8 חודישם ושוב בזכותך העולם נראה מעולה. הסרת לי את הביוב מתחת לעיניים היפות שלי , קיצרת לי את הזקן הטפשי שלי ואת שער הפנים ועכשיו אני יכול לאכול ולשתות בלי להתלכלך ולטנף את הספות שמותר לי לקפוץ עליהן. גם סידרת לי את התחת הקטן שלי .. אמנם זה אולי נראה מצחיק אבל מאוד אסתטי. אז רק רציתי להגיד תמונה ולהוסיף שכל מה שספרו לי עליך מהטיפול בכלב הקודם שהיה כאן נכון לגמרי.
פשוט מדהימה!
בפעם הראשונה שסיפרתי את הכלב שלי, הספרית לא הצליחה לספר אותו בלי הרדמה משום שהוא פחד והוא לא הפסיק לזוז. היום החלטתי שאני לוקחת אותו לאביבית ולהפתעתי גיליתי שלא רק שהוא לא היה צריך הרדמה, גיליתי שהוא לא השתולל בכלל. הטיפול,החום והאהבה שהוא קיבל, פשוט מדהים. גם אני וגם הכלב שלי יצאנו מהמספרה מאוד מרוצים. ממליצה בחום!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist