Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ניחוח אשה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 21:00
9:00 - 15:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - חופשי חודשי 300 ₪ למגיעים מהאתר שבוע נוסף בחינם

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

מכון ניחוח אישה הוא מכון קוסמטיקה ויופי המשמש גם במכון שיזוף. המכון מציע מיטות שיזוף חדישות ואיכותיות - מיטות לשיזוף בשכיבה ולשיזוף בעמידה. המכון פועל באישור משרד הבריאות ומנוהל בידי סוזי סבן, קוסמטיקאית מנוסה שמאחוריה יותר מעשור של עבודה בתחום. המקצועיות, הניסיון הרב והיחס החם מבטיחים כי כל מטופל ייהנה מטיפול מצוין שמתאים לו, ויצא מהמכון כשהוא שזוף כהלכה, בדיוק במידה שרצה. סוזי היא אשת מקצוע מנוסה, שתייעץ ותלווה אתכם בכל עניין.

עוד פרטים

תחומי שירות

שיזוף במקלחוני שיזוף שיזוף במיטות שיזוף

מידע נוסף על ניחוח אשה

אזורי שירות

גבעתיים

רמת גן

תחומי העסק

מכוני שיזוף

קוסמטיקאיות

שירותים ומתקנים במקום

תאי שיזוף אישיים

מערכת שמע אישית

שימוש בקרם הגנה מיוחד

ניקוי וחיטוי מכונות השיזוף לאחר כל שימוש

חניה חינם ללקוחות

עוד פרטים

משך זמן הטיפול

שיזוף סולארי ב-12 דקות

שיזוף סולארי ב-15 דקות

שיזוף סולארי ב-18 דקות

שירותים ומוצרים נלווים

ייעוץ להתאמת מידת השיזוף לסוג העור

שיווק קרמים לשימוש לאחר שיזוף מלאכותי

שיווק תכשירים מאיצי שיזוף

טיפולי הסרת שיער

טיפולים קוסמטיים

שירותי איפור מקצועי

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3251094

טלפון נוסף 03-6709012

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ניחוח אשה
נווט

וידאו ותמונות של ניחוח אשה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 23 חוות דעת על ניחוח אשה

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום מדהים - סוזי וכל הצוות!
מדובר בעסק משפחתי שמנוהל ע"י סוזי המקסימה. אני ומשפחתי לקוחות קבועים. עשיתי אצלה טיפולי אינפרא בגפיים, שחי ומפשעות ובקושי צומח מאז (עברו מעל 3 שנים), הטיפולים נעשים ביחס אישי נפלא! המקום אסתטי ונקי מאוד! העסק הוא עסק משפחתי והאווירה תמיד נעימה ומכבדת מאוד. החסרונות היחידים הם שלעיתים יש עיכובים של מספר דקות (בהתאם ללקוחות שמעכבים) ושהמחיר לא זול, אבל שווה את זה לדעתי. סומכת על המטפלות ובראשן סוזי בעיניים עצומות! מעבר לאינפרא, משפחתי עושה באופן קבוע ציפורניים (ג'ל/ רגיל) ושעווה. חברות גם היו שם בחדר שיזוף (לא ניסיתי באופן אישי). בשורה התחתונה, מקום מעולה! צוות של מקסימות - אחת, אחת! שווה את זה לגמרי!
פניתי לקוסמטיקאית לעשות טיפול פנים. קיבלתי יחס אישי מצויין ומיקצועי. צריך להזמין תור ועומדים בזמן. המחירים שלהם סבירים, אני אצלה הרבה שנים ומרוצה.
פניתי לבית העסק לצורך טיפול קוסמטי, פניתי לשם בגלל הקירבה לבית, הקוסמטיקאית הייתה מקצועית ואדיבה, המקום היה נקי ונעים והמחיר ששילמתי היה סביר.
פניתי לבית העסק לצורך קבלת טיפול קוסמטי, המחיר ששילמתי היה בסדר גמור, השירות והיחס שקיבלתי היו מעולים, הם היו אדיבים וסבלניים, המקום נחמד מאוד ואני לקוחה קבועה.
פניתי לצורך טיפול קוסמטי. המחיר בסדר,השירות והיחס בסדר. המקום נקי ואסטטי.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist