שעות פעילות
ימים א' - ג'
ימים ד', ה'
יום ו'
7:30 - 21:00
7:30 - 22:00
7:00 - 14:15
מגה בעיר היא הרשת העירונית-שכונתית שלנו. עם מוצרים טריים ואיכותיים ביותר, שירות אישי ומקצועי ותחושת נינוחות, במגה בעיר נהנים ממוצרים איכותיים ביותר וטריים ביותר. מגוון המוצרים בחנות נבחרים בקפידה ותשומת לב, כדי לייצור עבורכם חווית קנייה בטוחה, מהירה וטעימה.
עוד פרטים
מידע נוסף על מגה
אזורי שירות
אילת
תחומי העסק
סופרמרקטים, מכולות
מותגים ורשתות - סופרמרקטים
מגה
רשת מגה
זמינות
פתוח בשישי
מפה
מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על מגה
2
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מיכל
04/12/2011
3
לחץ של יום שישי
ביום שישי בצהרים נכנסתי למגה לקנות שני מוצרים בלבד, הלחץ שם היה עצום כל הקופאיות היו עמוסות, והקופה המהירה היתה הכי עמוסה. נעמדתי ליד הקופה הראשית, האחראית המשמרת היתה עסוקה וביקשה להמתין, אך מיד כשהתפנתה עשתה לי חשבון בזריזות ובחיוך. וכך יצאתי במהירות בלי לחכות בתורים מייגעים על שני מוצרים. user75361
10/11/2011
1
חווית קניה מייאשת
זה היה ערב חג סוכות לפני שנה, הגעתי לסופר לקראת השעה 3 בצהריים לעשות קניות לחג. הגעתי לקופה ויצא חשבון בסך של 1400 ש"ח שכלל הרבה מוצרי בשר וחלב. שילמתי בארבעה שיקים וביקשתי לעשות משלוח. נאמר לי שהמשלוח יגיע בתוך 3 שעות ושמחתי מאוד שכך אוכל להתחיל לבשל ולא להיות בלחץ ביום שלמחרת. בשעה 7 התקשרתי לברר מה קורה ואמרו לי שהמשלוח קצת מתעכב לאחר כשעתיים ניסיתי להתקשר שוב ונמסר שהמשלוח יצא. שמחתי מאוד אבל המשלוח לא הגיע בשעה 10 וחצי ניסיתי להתקשר וכבר לא היה מענה בסופר. ב12 וחצי בלילה צלצול בדלת שהעיר אותי משינה ובשעה טובה הגיע המשלוח. השליח התנצל וסיפר שנתקע לו הרכב ולקח זמן עד שבאו לחלץ אותו. כמובן שסירבתי לקבל את המשלוח כיון שתיארתי לעצמי שכל מוצרי הבשר והחלב עמדו שעות בתוך הרכב המקולקל. למחרת הגעתי לסניף רק לאחר העבודה שכבר לא היה לי זמן לבשל וביקשתי לבטל את הקניה ואת השיקים ואמרו שכעת אין מה לעשות חוץ מלהחליף את כל המוצרים ולקחת הכל מחדש כי אין אפשרות לבטל את השיקים. כמובן שסירבתי וניסיתי להתפשר בכך שאקבל זיכוי והם טענו שגם את זה אי אפשר לבצע בגלל שהסכום גדול והזיכוי ישאר אצלם בסניף וכל פעם שארצה לקנות הם יורידו לי מהזיכוי ולאחר שעות קשות של עצבים הסכמתי לצאת בלי זיכוי ואמרתי שאפנה לשירות לקוחות. כמובן שלא הספקתי לבשל ונאלצתי להוציא כסף על קייטרינג לכל האורחים שהוזמנו אלי. בצאת החג פניתי לשירות לקוחות ושם נמסר שהם לא רואים שום בעיה במה שקרה ושיכלתי לקבל את המשלוח במקום "לעשות בעיות" ולכן הם גם לא יתנו לי פיצוי. רציתי לפנות לאמנון לוי אבל הייתי בדיוק באמצע סידרה של טיפולי פוריות ולכן העדפתי לא להתעסק בזה יותר מידי. גם כשרציתי לבטל את השיקים דרך הבנק שלי הם אמרו שחבל שהשיקים יופקדו ויחזרו ויועברו לחברת הגביה ERN וסתם אני אשלם עמלות. בכל אופן התאכזבתי מאוד מאוד מאוד מכל התנהלות העניינים זה ממש חוסר מקצועיות ושירות על הפנים!! הם ממש קשרו אותי לסניף שלהם ואפילו לא הנפיקו לי זיכוי כדי שאוכל לעשות קניות בסניף אחר. נאלצתי לבוא לשם כל פעם לקנות והורידו לי דרך הזיכוי שהיה אצלם במחשב. בשמחה הייתי מצרפת חשבונית קניה אבל לצערי לבקשתם שלחתי אותה לשירות לקוחות בצרוף חשבונית הקייטרינג וכל מה שקיבלתי זה מכתב התנצלות על כך שהם מתנצלים אבל לא חושבים שמגיע לי שום פיצוי - 1