Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר ניר צבר - גריאטר מומחה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ד"ר ניר צבר - רופא מומחה בגריאטרה לגילאי 65 פלוס, במחוז צפון של קופת חולים כללית. ד"ר צבר מתמחה בטיפולי שיקום בעיות הליכה, נפילות חוזרות, ירידה בתפקוד וקשיי תפקוד, בעיות זיכרון, קושי בשליטה בסוגרים, בעיות פסיכו גריאטריות, בעיות שינה, בעיות עיכול, ירידה בתאבון ובמשקל, חולשה, ריבוי בעיות רפואיות, תרופות ותופעות לוואי. הטיפול במרפאה נערך על ידי מתן דגש להתסכלות כוללת, הקשבה ויחס אישי, העוזרים להתאים ולקבוע את הטיפול אשר יעניק שיפור אמיתי באיכות חייו של המטופל.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר ניר צבר - גריאטר מומחה

אזורי שירות

תל יצחק

תחומי העסק

רופאים גריאטרים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3214199

טלפון נוסף 052-4056670

פקס 077-4448427

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר ניר צבר - גריאטר מומחה
נווט

יצירת קשר עם ד"ר ניר צבר - גריאטר מומחה

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 21 חוות דעת על ד"ר ניר צבר - גריאטר מומחה

4.9
ציון כללי 4.8
הקדשת זמן 5
איכפתיות 5
סבלנות 5
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 4.8
אדיבות והקשבה 4.8
מקצועיות וידע 4.8
שביעות רצון מהמחיר 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רופא יוצא דופן – מקצועי, אכפתי וסבלני. מומלץ בחום. אני אסירת תודה שחברה המליצה לי על ד"ר ניר צבר המטפל בהורי מזה חמש שנים. הוא בעל ידע רב, הוא מעמיק, קשוב, אנושי, אמפטי, ונדיב בזמן ובידע שלו. כשרק פגש את הורי, בקש שנשאר עמו בקשר ולא נהסס לפנות אליו עם שאלות/התפתחויות (מכירים הרבה רופאים כאלו?).ואכן, כשעולה בעיה - והיו הרבה לאורך השנים - הוא תמיד נותן מענה מהיר ומקצועי. ניר נותן לנו להרגיש שאנחנו לא לבד עם הקשיים והדילמות, ושיש לנו גב ועם מי להתייעץ. זכינו להכיר ולעבוד עם רופא ואדם יוצא דופן. אני מודה לו מעומק הלב על התמיכה והעזרה, וממליצה עליו בחום רב.
ד''ר ניר בדק את ההורים שלי בסבלנות, השרה רוח נעימה, הקשבה, דיבר בצורה ברורה מובנת. אמא אומרת שהיה נעים מאד בחברתו והרגישו נינוחים. תיאום הפגישה היה קל נוח ומהיר. כן ירבו רופאים לאנשים כמותו.
ד"ר ניר צבר איש שנעים להיות בחברתו, מקשיב מכוון סימפטי מאד, רגוע ועינייני. ההורים שלי התאהבו בו ושמחים שהכירו אותך. ברור מאד וקשוב מאד עם הרבה סבלנות ואורך רוח להוריי המבוגרים.
תגובות (1)

צבר - תמונה
תגובה של בית העסק

13/08/2023

תודה רבה :) דרישת שלום חמה
ד״ר ניר צבר מטפל בהורים שלנו; רופא זמין, אחראי, ומאפשר להתמודד עם מצבים רפואיים שונים בבית ברוגע, בעצות טובות ומהירות, ובלא צורך להיזקק לאמצעים דרמטיים (מיון , עודף תרופות וכד׳), כשאין צורך. הוא לוקח אחריות ומנחה אותנו, ויצאנו ממצבי חולשה וחולי שונים כבר פעמים רבות. חוץ מזה הוא אדם מקסים, מכבד ואנושי. רופא של פעם עם ידע עדכני.
גריאטר מעמיק- ובן -אדם. נדיר!
מאושרת שמצאתי לאמא שלי רופא כזה. נדיר, כבר אמרתי?!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist