היה לי עסק פעם בשנת 2010 ,והייתי בקשר תמיד עם חברת קונקט ,שהם מתעסקים בקופות ומחשבים, מכירות וגם שירות ותיקונים. והיה להם שירות מעולה בתשלום דמי השתתפות שנתי שזה כולל כל התיכונים מבוטחים עם אחריות. שהיו מתחייבים להגיע לקריאה לכל דווח לבית עסק תוך חצי שעה מהדווח.שהיה מאד קל וכיף לעבוד מולם שמחתי מאד לשירות ולמענה האדיב שלהם.
אחרי שנה שסגרתי את העסק הזה פתחתי עסק חדש מסעדה בשנת 2011 ,ולא התנתק הקשר שלנו כי הם אנשים ושירותיים ותומכים טוב מכל הלב,והיו איתי בקשר ודאגו לי כל הזמן.
אחרי שפתחתי את העסק החדש באו אליי וברכו אותי אחלו לי הצלחה והרכיבו לי את הקופה שהייתי צריך שם תוך פחות מחצי שעה היו אצלי בעסק,ועשו לי הנחות והטבות ואפילו שירות לחודשיים חינם,וכך אחרי זה הכרנו טוב ונהיינו חברים עד היום אחרי שסגרתי את העסק לפני חודש.
אז מה מתברר לנו ,שאם נותנים שירות טוב ואדיב מרווחים לקוחות ואסור לא להתייחס אפילו אחרי הרבה זמן כי לא תדע מה יקרה בעתיד.צריך תמיד לתת יחס טוב כמו שצריך לכל לקוח בין אם הוא לקוח טוב וגדול או לקוח לא טוב וקטן .
תודה רבה חוסין מאלק