Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ג'ונגל רמלה בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה', שבת
יום ו'
10:00 - 20:30
9:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

ג'ונגל רמלה בע"מ היא חנות גדולה ומוכרת, שבה תמצאו את כל מה שדרוש לחיית המחמד שלכם. אצלנו תוכלו לבחור מתוך מגוון עשיר של ציוד ומזון לבעלי חיים, כמו גם לרכוש חבר חדש שיצטרף למשפחתכם. בחנות ישנה מחלקה של ציפורים, דגים, כלבים וחתולים, וכך קל להתמצא בחנות, ולהגיע במהירות למוצר הדרוש לכם. כמו כן, כל הלקוחות נהנים משירות מקצועי ואמין, כמו גם מיחס אישי וחם. בביצוע הזמנה של מעל 150 ?, ניתן לקבל משלוח חינם עד לבית הלקוח בכל אזור רמלה ולוד.

*משלוחים חינם

עוד פרטים

מידע נוסף על ג'ונגל רמלה בע"מ

אזורי שירות

רחובות

נס ציונה

מזכרת בתיה

מודיעין-מכבים-רעות

לוד

רמלה

תחומי העסק

חיות בית

מזון וציוד לבעלי חיים

סוג בעל חיים

גורי כלבים

גורי חתולים

ארנבים

אוגרים

מכרסמים

תוכים

ציפורים

נחשים

עוד פרטים

שירותים נלווים

ייעוץ לגידול חיות

שירותי אימוץ

פינת ליטוף

הקמת פינות חי

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3253782

טלפון נוסף 08-9200245

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג'ונגל רמלה בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על ג'ונגל רמלה בע"מ

4.5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום מקסים
מקום מקסים אם שירות מצויין ,אמין ו,אדיב ומחירים הוגנים
פניתי ל"ג'ונגל רמלה בע"מ" לצורך קניית אוכל לכלב. השירות מקצועי. היחס אדיב. היה במלאי. המחיר קצת יקר. פניתי אליהם מכיוון שרציתי משלוח והיה דחוף.
פניתי ל"ג'ונגל רמלה בע"מ" לצורך קניית אוכל מיוחד לכלכלב וגם תיק לנסיעה, פניתי אליהם מכיוון שלא מצאתי את האוכל הזה במקום אחר, הוא הביא לי את האוכל עד הבית, הגיע בזמן ושילמתי מחיר סביר, ביררתי מחירים ופניתי אליו מכיוון שכבר רכשתי מימנו בעבר.
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מזון לחתולים, השירות והיחס שקיבלתי היו מצויינים, האספקה הייתה בזמן, המחיר ששילמתי היה סביר, פניתי רק אליהם באופן אקראי.
פניתי לצורך קניית אוכל לכלבים. בחרתי בהם באקראי ומאז אני לקוחה שלהם. הם אדיבים, מסבירים, המוצרים טובים, המחירים סבירים ונוהגים לתת מתנות מפעם לפעם.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist