Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קליניקה רחל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 20:00
8:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - רפלקסולוגיה- כל טיפול 8 חינם. על כל 3 טיפולי פדיקור 1 ספא פרפין חינם

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

קליניקה רחל הוא מכון יופי בחדרה שמספק טיפולי רפלקסולוגיה, לצד טיפולים רפואיים אחרים מקשת הרפואה המשלימה. לרחל ניסיון של עשרות שנים בתחום וידע חסר גבולות, עובדות המשפרות את טיב השירות שהיא מעניקה ללקוחות בעשרות מונים. רחל מתאימה לכל מטופל או מטופלת את השיטות האידיאליות עבורו, בהתאם לצרכים הספציפיים או לקושי עימו הוא מתמודד. הטיפולים ניתנים באווירה נעימה, כשגם המחיר נוח ומשתלם. יותר מנשמח לעמוד לשרותכם ולספק לכם פתרונות איכותיים מהשורה הראשונה.

עוד פרטים

מידע נוסף על קליניקה רחל

אזורי שירות

חדרה

תחומי העסק

פדיקור

רפלקסולוגיה

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

ספרדית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3257817

טלפון נוסף 054-7641037

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קליניקה רחל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על קליניקה רחל

4.1
ציון כללי 5
מחיר 2.5
זמינות 4.8
שביעות רצון 4.2
שירות 4.2
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לטיפול פדיקוריסטי. הטיפול ארך שעה, המחיר יקר, השירות מיידי והיחס בסדר גמור.
פניתי לטיפול רגליים, שירות טוב קיבלה אותי אחרי זמן קצר אחרי שפניתי אליה ,שירות אדיב ,מחיר סביר .פניתי לעוד הצעה ולא יכלה לקבל אותי לכן פניתי אליה .
פניתי לרחל-קליניקה לטיפולי רגליים לצורך פדיקור. היא אדיבה. נראה לי שהיא מקצועית יש לה תעודות. הבעיה היא שהיא לא יודעת טוב עברית וקשה לתקשר איתה, היא לא מובנת. היא עומדת בזמנים שקובעת. המחיר יקר יחסית לפדיקור. פניתי לרחל-קליניקה לטיפולי רגליים כי היא עושה פדיקור רפואי והיא מוסמכת לזה.
פניתי לבית העסק כדי לעשות פדיקור. השירות היה אדיב, קיבלו אותי בזמן והמחיר היה בהתאם לציפיות. בדקתי במקומות אחרים ובחרתי בבית העסק הזה משום שהייתה פנויה לקבל אותי.
פניתי אליהם לקבלת פדיקור. ההתנהלות הייתה מאה אחוז. הכל היה טוב. השירות היה אדיב מאוד. המחיר היה בהתאם לציפיותיי, למרות שציפיתי למחיר קצת יותר זול. לא בחנתי עוד הצעות לפני, הגעתי אליהם דרך האינטרנט- דפי זהב.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist