שירות הכי גרוע שיכולתי לקבל קיבלתי בזאוס ראשון לציון. להירשם היה מאוד קל. לא יצא לי להגיע לשם אפילו פעם אחת כי זה מאוד רחוק מהבית שלי ומעבודה שלי. אחרי ששילמתי 3 חודשים על מכון שאפילו פעם לא הייתי בו החלטתי לבטל מנוי. החלטתי שאני מוכנה לספוג דמי ביטול בשווי 25% מכלל העסקה שעלתה לי כ4440 שח שנתי. כמובן יצרתי קשר עם בן אדם שאחראי על ביטולים. אחרי שיחה טלפונית הפסיקו לענות לי על מיילים. הגעתי למצב שאני צריכה להגיע עד לשם רק בשביל לדבר עם נציגה ולהבין מה קורה? מתקדמים או לא. קודם כל אין עם מי לדבר! נציגים לא מתקשרים ביניהם. הובטח לי שיעבירו פניה שלי. שאלתי מתי אחראי נמצא נאמר לי שאין שעות קבועות לכן אין לי עם מי לדבר.שאלתי אם אני צריכה לחתום על משהו? כי זה משהו שהיה כתוב בחוזה אך נציגה אמרה לי לא אין צורך לחתום על כלום.כבר מעל חודש אין מענה מהמכון ורק בגלל העבודה לא יוצא לי להגיע לשם! אין איך להשיג אותם דרך טלפון,אין מענה בדואר אלקטרוני!!! מה זה השירות הזה? לגבוע כסף דמי הרשמה? קל... לגבוע דמי ביטול בשווי 1100 שח? קל!! לבטל מנוי? לענות על מייל? ליצור קשר? לא קורה! שירות מזעזע ביותר!כל השיחות עם נציגה מוקלטות!