Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על מרב ווטמברג פיזיותרפיה התפתחותית

אזורי שירות

מזור

תחומי העסק

פיזיותרפיה התפתחותית

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3250022

טלפון נוסף 052-2704080

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מרב ווטמברג פיזיותרפיה התפתחותית
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על מרב ווטמברג פיזיותרפיה התפתחותית

5
ציון כללי 5
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 3
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקצועית ועדינה! מומלצת בחום!
מירב מקסימה ומקצועית. הגענו אליה עם תינוק בן 9 חודשים עם גמישות יתר שבקושי ידע להתהפך. והיום בגיל שנה ו 3 חודשים הוא התחיל ללכת. מירב עבדה איתו בקליניקה והנחתה אותנו איך לעבוד איתו בבית, הכל בצורה נעימה, עדינה, מקצועית וקשובה. מירב היתה זמינה ורגישה לכל שאלה ובקשה. מומלצת בחום!!!
פשוט תודה רבה!
הגענו למרב דרך גוגל מבלי ששמענו עליה לפני ופשוט התברכנו! בני בן השנה ו5 חודשיים הלך על הברכיים,לאחר האבחנה של מרב והטיפול הראשון מיד ראו תוצאות מרב מאוד מקצועית,סבלנית ואכפתית והייתה נעימה לאורך כל הטיפולים לאחר מס' טיפולים ועבודה בבית הילד הילד הולך ללא בעיה ממליצה בחום רב!!!
תודה רבה מירב
הגענו למירב עם בעיות התפתחות, בת שנה לא יושבת וזוחלת גחון בלבד. אחרי שני מפגשים מירב לימדה אותה לשבת ומפגש שלישי כבר זחלה על ארבע. פשוט לא יאומן, הכל במקצועיות וסבלנות גדולה. גם כאשר נגמר הטיפול המשיכה להתעניין בהתקדמות. תודה רבה מירב :) אל תהססו לרגע!
פשוט אלופה!
הגענו למרב דרך ההמלצות כאן, כך שמן הראוי שנחזור לרשום על הניסיון שלנו לטובת מי שמחפש פיזיותרפיסטית התפתחותית. אז מרב היא פשוט פיזיותרפיסטית אלופה! מעבר לשלוות הנפש והקסם האישי שלה, היא מאוד מקצועית. הגענו עם ילדה בת 8 חודשים שהתהפכה מהבטן לגב בלבד. תוך מספר חודשים מרב עזרה לנו להשלים את כל הפער - התהפכות, ישיבה עצמאית, זחילה על 6, עמידה והליכה! אציין שהיו אנשים (כמו המטפלת במשפחתון) שבזמן התהליך הרימו גבה ולא חשבו שפיזיותרפיה זה מה שיעזור, ואף המליצו בחום שנפנה לאורתופד. כאמא דואגת לא ידעתי מה הדבר הנכון לעשות, שכן אחרי הכל אולי המטפלת צודקת? יש לה ניסיון רב והיא כנראה יודעת מה צריך לעשות.. התייעצתי עם מרב, והיא אמרה בחיוך מרגיע שהכל בסדר ואין שום צורך לפנות לאורתופד. היא נתנה לנו תרגילים, הנחתה אותנו מה לעשות ועל מה לשים דגש, וכמובן שהיא צדקה. אלופה, כבר אמרתי? בקיצור - תודה לכל אלה שרשמו את הביקורות כי בזכותכם גם אנחנו פנינו למרב. ותודה ענקית ענקית למרב המדהימה :)
חוות דעת
הגענו למירב עם בננו בן החמישה חודשים בעקבות הקשתת גב לאחור ואי שימוש בשרירים מכופפים, הוא לא היה מוכן לשכב על הבטן ולא נכנס לתנוחות עירסול, מה שאפילו הקשה על החזקתו על הידיים. היה חשש כי מדובר בבעיה נוירולוגית תוך זמן קצר מירב שינתה את חיינו ב180 מעלות!!! בזכות עבודתה ובזכות הליווי הצמוד שלה קיבלנו את בננו חזרה, מדברים שהיינו יכולים רק לחלום עליהם פתאום השמיים הם הגבול.. זכינו לקבל חיבוק, דבר שהיה נראה בלתי אפשרי כשרק הגענו. כיום, קצב ההתקדמות שלו מדהים כל פעם מחדש, הוא מתהפך, שוכב על הבטן, מנסה להתיישב וכפי הנראה לא רחוק מזחילה.. עבורנו מדובר בקוסמת, כל טיפול היא מצליחה לעשות דברים שמדהימים אותנו כל פעם מחדש. הליווי שלה גם אותנו ההורים בכל התהליך המאתגר הזה הוא ללא ספק אחד הדברים שסייעו לנו לעבור תקופה לא קלה. כל טיפול, כל יום, אנו מודים למירב על זה שזכינו להגיע אליה!!!!!!!! אין מספיק מילות הערכה שיכולות לתאר את הוקרת התודה העמוקה שאנו חשים.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist