Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על פלד אלדד-משרד עו"ד

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

עורכי דין - דיני צבא

תחומי עיסוק נוספים

עורכי דין

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-3374547

פקס 073-7400013

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פלד אלדד-משרד עו"ד
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על פלד אלדד-משרד עו"ד

5
ציון כללי 4.9
שירות 5
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ברצוני להמליץ על אלדד פלד. מהרגע הראשון שהגעתי לאלדד הבנתי שהגעתי למקום הנכון. אלדד מקצוען, מכיר את המערכת וחוקיה בצורה מדוייקת. נתן לי יחס אישי בכל שלב של התהליך ואוזן קשבת. נתן לי ביטחון והסביר לי כל הזמן על השלבים שנעבור ביחד. הייתי במצב לא פשוט ואף רגיש ואלדד ידע בדיוק כיצד להכיל ולהדריך על הפעולות שעליי לעשות על מנת לסייע לי.
ממליץ בחום על עו"ד אלדד פלד. הגענו אל אלדד תוך כדי אירוע שכלל חקירת מצח. ראשית בשיחה הראשונה אלדד הרגיע והסביר לפרטים, עשה סדר בבלאגן. השליטה של אלדד בכל מרכיבי החקירה ובכל ההיבטים ראויה להערצה ואכן הוכיח את עצמו במבחן התוצאה כאשר האירוע הסתיים בטוב ובני ממשיך בשירותו כפי שרצינו. אל תהססו ואל תקלו ראש - בכל אירוע צבאי / בטחוני דברו עם אלדד עצותיו ופועלו שווים זהב! תודה אלדד.
אלדד פלד הוא תופעה בעיני, בלי קשר רק לעזרה וההדרכה המקצועית שסיפק לי השבוע, אלא גם כבן אדם. בהתראה מאוד קצרה פניתי אליו לסיוע משפטי מול חקירה במשטרה צבאית ועו״ד אלדד פשוט הציל אותי. אין מילים אחרות להגיד. ברור, מקצועי, מבין את המערכת הצבאית, את החוקים והשטיקים הקטנים שעשויים להתרחש. ללא ספק ממליץ בחום ענק.
היי, אני ג, חייל בצבא ההגנה לישראל . יצרתי קשר עם עורך דין אלדד פלד לאחר שביצעתי עבירה חמורה של משחק בנשק, אשר עליה עליתי למשפט ועמדתי בפני רישום פלילי ומאסר בפועל. אלדד סיפק לי יעוץ מקצועי לכל אורך הדרך, הסביר לי את כל האפשרויות העומדות בפניי ובפני אילו תוצאות אני עלול להתמודד והנחה אותי מה להגיד בתחקורים, בתשאולים ובמשפט. בזכות המקצועיות, הניסיון הארוך טווח וההשקעה של אלדד נמנעתי גם מרישום פלילי וגם ממאסר ועל כך הודה לו למשך שארית חיי. לכל חייל/ הורה שקורא את זה, לא משנה מאיזה סיבה או עבירה, אני משוכנע ובטוח שאלדד הוא הבחירה הנכונה בשבילכם, ובזכות הניסיון וההשקעה האישית והמקצועית שלו, אני יודע שיכול לעזור לכם כפי שעזר לי.
עו"ד אלדד פלד , עו"ד צבאי ואדם משכנו ומעלה. פניתי אליו לפני חצי שנה כאשר בני נלקח לחקירה מהבסיס , הרגשתי שעולמי חרב עליי , פחדתי שיפתח נגדו תיק פלילי בשל שימוש בקנביס, שרשיונו ישלל ועוד... לא ידעתי איך לנהוג ומה לעשות . מצאתי את השם של אלדד ואת ההמלצות הרבות עליו ואני שמחה לספר לכם כי לא התאכזבתי . מהטלפון הראשון עו"ד פלד הרגיע אותי והיה מוכן לעזור גם מבלי ששכרתי את שירותיו, הסביר לי ולבני כיצד לפעול ויותר מהכל נהג באמינות ובאיכפתיות שאין לתאר. מיותר לציין כי שכרתי את שירותיו ומזל שכך . אלדד הצליח להוציא את בני מהתיק על הצד הטוב ביותר כמה שהיה ניתן. הלקח שאני יכולה לתת להורים שילדיהם הסתבכו בעבירה בצבא היא לא להמתין לכתב האישום כי הוא יגיע , לקחת סניגור צבאי עוד בשלבי החקירה , לא לחשוב שהתיק יעלם. סניגור צבאי עם ניסיון עשיר ( אל"מ ) כמו אלדד יעזור לכם במצב אליו נקלעתם.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist