Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אילנית גדקר אהרוני- משרד עו"ד ונוטריון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות


אילנית גדקר-אהרוני היא עורכת דין מובילה ומנוסה. אילנית מתמחה בתחום הירושות, צוואות וחלוקת עיזבונות, ומספקת שירותי נוטריון וייפוי כוח מתמשך.

וכן בתחום הביטוח, נזיקין, רשלנות רפואית. היא מספקת שירותי עריכת דין ונוטריון ברמה גבוהה ולייעוץ מקצועי בתחומים השונים בהם היא עוסקת.

עם ניסיון של עשורים בתחום, אילנית היא בעלת רישיון נוטריון ומוסמכת לערוך ייפוי כוח מתמשך. היא נבחרה לייצג את המוסד לביטוח לאומי בערערים על וועדות רפואיות באזור הדרום, מבאר-שבע ועד אילת, ומכירה היטב את מערכת הביטוח הלאומי מבפנים.

בקרב לקוחותיה, היא זוכה להערכה רבה על יכולתה לממש זכויות ולייצג אותם באופן מקצועי ואתי. אילנית נבחרה על ידי היועץ המשפטי לממשלה לייצגו לפני ערכאות שיפוטיות בכל תיק אזרחי שיועבר לטיפולה על ידי פרקליטות המדינה, מלבד בית המשפט העליון.

העבודה המוקפדת וההתמדה של אילנית מתמקדת בעיסוק בתחומי ביטוח, נזיקין, רשלנות רפואית, צוואות וירושות, וניהול התיקים המורכבים ביותר בשיתוף עם הלקוחות שלה. מומחית גם בתחום הגישור ויישוב מחלוקות, היא מצליחה להביא לפתרונות מקצועיים בתחומים המורכבים ביותר.

כחלק מהתפקידים שלה, היא עבדה תחת חסותו של כבוד השופט ברוך אזולאי בבית המשפט המחוזי וריכזה את תחום הנזיקין במשרד עורכי הדין בו עבדה.

אילנית גדקר-אהרוני אילנית מתמקדת בהצלחה במימוש זכויות של לקוחותיה ומייצגת אותם בכבוד ובמקצועיות, ומהווה מקור מקצועי מוביל בתחומים שונים בהם היא מתמחה.

עוד פרטים

תחומי שירות

צוואה וירושה ייפוי כוח מתמשך

מידע נוסף על אילנית גדקר אהרוני- משרד עו"ד ונוטריון

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

נוטריונים

עורכי דין

עו"ד דיני משפחה וירושה

עו"ד דיני נזיקין/תאונות דרכים/רשלנות רפואית

דיני עבודה וביטוח לאומי

עורכי דין לדיני ביטוח לאומי

עוד פרטים

התמחויות והכשרות נוספות

נוטריון/ית

ותק

למעלה מ-20 שנות ניסיון

נותן השירות

עורכת דין עצמאית

משרד עורכי דין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3217810

טלפון נוסף 050-2209909

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אילנית גדקר אהרוני- משרד עו"ד ונוטריון
נווט

יצירת קשר עם אילנית גדקר אהרוני- משרד עו"ד ונוטריון

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על אילנית גדקר אהרוני- משרד עו"ד ונוטריון

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist