Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר גוטלר מאיה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
יום ב'
יום ג'
יום ד'
8:00 - 20:00

קליניקה בפתח תקוה

14:00 - 20:00
14:30 - 20:00

קליניקה בתל אביב

8:00 - 14:00

קליניקה פתח תקווה

8:00 - 20:00

קליניקה בתל אביב

נא לתאם תור מראש. כתובת הקליניקה בפתח תקוה - מוטה גור 7
צפה בשעות הפעילות

ד"ר מאיה גוטלר הינה מומחית לרפואת שיניים לילדים ונוער. דר' גוטלר סיימה בהצטיינות את לימודיה בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב והיא חברה בהסתדרות לרפואת שיניים בישראל ובאיגוד הישראלי לרפואת שיניים לילדים בישראל.
דר' גוטלר מאמינה שילדכם יכול וצריך לבוא בשמחה למרפאת השיניים, להרגיש אהוב ורצוי ולדעת שרוצים רק בטובתו. כל זאת מתאפשר על ידי מתן תחושת שליטה וביטחון, דיבור בגובה עיניו של הילד ויצירת קשר של חברות ואמון. אתם ההורים שותפים מלאים ליצירת קשר זה, למהלך הטיפולים ולמאמץ המשותף לשמור על בריאות השיניים של ילדכם.

הטיפול במרפאתה של ד"ר גוטלר מותאם לילדים ומתבצע תוך שימוש במגוון של שיטות פסיכולוגיות התנהגותיות בשילוב של מוסיקה, הרפיה גופנית ודמיון מודרך.

במקרה הצורך הטיפול מבוצע בשילוב עם גז הצחוק או עם מתן תרופה מרגיעה (סדציה) המהווה פעמים רבות תחליף להרדמה כללית.

האלחוש המקומי במרפאותיה של ד"ר גוטלר ניתן באמצעות מכשיר ממוחשב, המטפטף את חומר האלחוש באופן איטי ומהווה תחליף לשימוש במזרקים. החלק המטפטף את חומר האלחוש נראה כקשית וכל אלו יחד מפחיתים באופן משמעותי את החרדה הקשורה במראה המזרק ואת אי הנוחות והכאב הקשורים בהזרקה.


ד"ר גוטלר מאמינה בראש ובראשונה בטיפול מונע. לכן זוכה כל הורה וכל ילד להסבר מקיף על מהות מחלות השיניים, להדרכה בטכניקות צחצוח ובהרגלי אכילה נכונים. שמירה על הרגלים אלו והטמעתם במרפאה מדי חצי שנה בשילוב עם טיפולים מונעים יביאו את ילדיכם לגיל 18 עם שיניים ללא חורים וחיוך לבן, בריא ושמח.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר גוטלר מאיה

אזורי שירות

חולון

פתח תקווה

תל אביב

תחומי העסק

רופאי שיניים

רופאי שיניים - רפואת שיניים לילדים

תחומי עיסוק נוספים

רופאי שיניים

תחומי טיפול

טיפולי שיניים לילדים

מניעת עששת בתינוקות

טיפול בחבלות בשיניים

טיפולי שיניים לילדים בעלי צרכים מיוחדים

טיפולי מניעה דנטליים

טיפולי שיננית לילדים

טיפולי שיניים אסתטיים

עוד פרטים

אפשרויות טיפול

טיפולי שיניים תחת השפעת גז צחוק

טיפולי שיניים תחת טשטוש

טיפול לחולים בסיכון גבוה

מסגרת הטיפול

מרפאה פרטית

סינונים ושירותים נוספים

הלבנת שיניים

ותק

ותק 10 שנים ומעלה

נותן השירות

מומחה לרפואת שיניים לילדים

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3214887

טלפון נוסף 03-5440396

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר גוטלר מאיה
נווט

וידאו ותמונות של ד"ר גוטלר מאיה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על ד"ר גוטלר מאיה

5
זמינות וזמן המתנה 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
ציון כללי 5
אדיבות והקשבה 5
מקצועיות וידע 5
הסבר על הטיפול 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ד"ר מאיה תודה שיש רופאים כמוך! רופא מיוחדת במינה. התחלנו בטיפול של סתימה כבר בגיל שנתיים וחצי וממשיכים להגיע כל חצי שנה. אישה מקסימה. יודעת להקשיב להורה ולילד. הטיפול נעים ומקצועי. לא יכולנו לבקש יותר!
רופאה מומלצת בחום!!!!
רופאה מדהימה! מקצועית, אדיבה, מלאת הומור וצחוק,כולם אצלה נסיכים ונסיכות מתוקים ומתוקות והיא אלופת עולם. אנחנו ממשיכחם להגיע אליה מרחוק ממש, כי היא שווה את זה. אין שום סיבה בעולם שלילד לא תהיה חוויה טובה מרופא שיניים.
מומלץ ביותר
שני ילדיי, בני 6 ו-2.5 עברו טיפולי שיניים אצל ד"ר גוטלר המדהימה. החוויה היתה כל כך חיובית והם לא מפסיקים לדבר עליה על אף הזמן שחלף. רופאה מקצועית, סבלנית, נעימה עם גישה מדהימה לילדים. עברנו גם טיפולים בגז צחוק וגם בסדציה - הכל עבר ברוגע ובחיוך. מי שמעוניין בטיפול מקצועי, זמין, נעים ועם חוויה חיובית להמשך- רק ד"ר גוטלר.
הלכנו לד״ר מאיה דרך המלצה ואכן
זאת הייתה ההמלצה הכי טובה שהייתה לנו. יום שישי בצהריים, השן של הבת שלי נכנסה פנימה, הכל נפוח ואני בלחץ. אני מתקשרת למרפאה והרופאה נותנת לי את המספר שלה האישי ומבקשת לראות תמונות. היא מרגיעה אותי ומבקשת לדבר איתי ביום ראשון על מנה לקבוע תור. הבת שלי בת ה6, בחרדה מרופאת שיניים (הקודמת) ואני מסבירה לה שעכשיו אני לוקחת אותה לד״ר מאיה שהיא מומחית אלופה בילדים. יום שישי לאחר שבוע, ליה הולכת לביקורת וחוזרת ממנה מאושרת ומבינה מה הרופאה הולכת לעשות לה (עקירה) ובכלל לא מפחדת וממש מתלהבת מהגישה שלה ומהסבלנות. שבוע לאח מכן ליה הולכת לעקירה בטוחה ובוגרת. ד״ר מאיה מסבירה לה על התהליך במילים הנכונות ומובנות. היא סבלנית בצורה בלתי רגילה. רופאה מקצועית ומדהימה שהצליחה להוציא את החרדה מהבת שלי. עכשיו ליה שמחה ללכת אליה. פשוט מהממת
רגישות אין קיץ
אחרי חוות דעת שונות, חוסר שיתוף פעולה מצד ביתי הגענו לד״ר מאיה. עברנו טיפולים מורכבים ברגישות בזמינות מדהימה אפילו בסמסים. ללא טראומות וללא פחד להמשך. תחושה כללית שאתה בידיים טובות מקצועיות יעילות וזריזות. ממליצה בחום
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist