Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
ד"ר הר - טוב יוסף בתל אביב

ויצמן 14, ויצמן סיטי תל אביב

(32)
072-2597288 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על חיים חדשים-פונדקאות תמר וסיגל בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

הריון ולידה

שירותים כלליים

מעבדות רפואיות

מרכזי בריאות האישה

תחומי עיסוק נוספים

מעבדות רפואיות

טרום היריון

פונדקאות

ייעוץ לתכנון המשפחה

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-8885870

מפה

Navigate
מפת הגעה אל חיים חדשים-פונדקאות תמר וסיגל בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על חיים חדשים-פונדקאות תמר וסיגל בע"מ

5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי למציאת פונדקאית, השירות היה מצויין, אדיב, מסור ומהיר. בחנתי כמה אופציות שפחות מצאו חן בעיני עד שמצאתי את בית העסק הזה.
פניתי ל"חיים חדשים" ואני עדיין בתהליך. תמר וסיגל הם מקצועיות, רגישות, הן מדהימות. הפונדקאית אינטליגנטית הם עושות התאמה בין הפונדקאית לאם הביולוגית. דואגות לליוי, דואגות לכל הבירוקרטיה, הופכות תהליך שיכול להיות מאוד מורכב לכיפי. אצל תמר וסיגל תוך 3 חודשים פגשתי את הפונדקאית והתחלתי את התהליך. המחיר הוא כמו אצל השאר. פניתי אליהם באקראי.
קיבלתי מהם את השירות, אני אחרי זה. מה שהם מבטיחים זה בדיוק מה שמקבלים. אם הם נותנים טווח זמן זה בדיוק ככה.אם הם מבטיחים שיפקססו אז מפקססים. משלמים הרבה כסף, למרות שסיימתי לשלם אני מקבלת שירות. הם עובדים קשה על זה. המחיר הוא כמו בשוק. פניתי אליהם באופן אקראי.
כאשר נכנסנו ל"חיים חדשים-פונדקאות תמר וסיגל בע"מ" היחס היה מאוד אישי מאוד חם. כל דבר ששאלנו אותם ולא משנה באיזה שעה תמיד ענו לנו. אם היתה בעיה תמיד נתנו לנו דיעה של עוד רופא. מרגע שהתינוק נולד אמרנו שאנחנו רוצים להגיש עוד טופס. אפילו שהתהליך ארוך, לא יצאנו בטראומה. אחרי הלידה התקשרו אלינו ועד היום הם מתקשרים אלינו. המחיר ששילמנו זהה לשוק. פנינו אליהם באקראי.
פניתי לתמר וסיגל אחרי שעברנו כמה סוכוניות, הן מקצועיות, שתיהן עו"ד, הקטע של החוזה חשוב. הן היו איתנו יד ביד לכל אורך התהליך. לא עזבו אותנו עם הרבה השקעה זה תהליך קריטי, לא היינו עוד זוג היינו כמו משפחה.המחיר ששילמנו זהה למחיר שלוקחים כולם. פניתי אליהם באקראי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist