Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מיכל א. עומר פסיכותרפיסטית ביצירה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

שלום וברכה!
שמי מיכל א. עומר, אני פסיכותרפיסטית ביצירה והבעה, מדריכה ומרצה, (M.A) עם התמחות מיוחדת בפסיכודרמה,יצירה מתוך הלא מודע. בוגרת בי"ס לפסיכותרפיה דינמית ממוקדת.
בקו"ח שלי, בסעיף "כישורים מיוחדים" כתוב:
• יכולת גבוהה לאבחון.
• יכולת גבוהה ליצירת אמון עם יחיד וקבוצה - תוך זמן קצר.
• אומץ, תבונה, יצירתיות ורגישות – ללכת עם המטופל למקומות עמוקים ואפלים, להאיר אותם, ולהפכם לכוח מניע של יצירה חדשה בחייו.
• ניסיון רב בהנחיית קבוצות והנעתן לתהליכי יצירה תרפויטיים.
שלושת המעיינות מהם אני יונקת את הכוח המניע את המפגש הטיפולי, הם ההכלה, החמלה והיצירתיות.
כל מפגש טיפולי הוא חוויית לידה מחדש של חלקים אבודים, שנאלמו דום בסבך הקשרים, האכזבות, הטראומות וההתקבעויות.. החיפוש בו, הוא אחר השפה האותנטית שנכלמה בתוך דיכאון, חרדה, קונפליקטים וחוסר אונים ומשמעות.
במשך כ-20 שנים לימדתי את המקצוע באוניברסיטאות שונות, כמו אונ' חיפה,(18 שנים בפקולטה לרווחה ובריאות), אונ' תל אביב, מכללות עמק יזרעאל והגליל המערבי, וגם לסלי קולג'.
הנחיתי אין סוף סדנאות לקבוצות מכל סוג ומין, החל בנערות במצוקה, דרך השתלמויות של אנשי מקצוע טיפוליים, נשים מוכות, נפגעי נפש באגודת "אנוש" , נגמלי סמים, קבוצות של פנויים-פנויות, וכמובן, גם אנשים מן הישוב המבקשים להעמיק את ההכרות עם עצמם ולהרחיב את כישוריהם החברתיים.
כל אלה, כמובן, לצד עבודה טיפולית עם פרטים, זוגות ומשפחות.
אני מרשה לעצמי להוסיף בנימה אישית, שמבין התחומים השונים המרכיבים את עבודתי המקצועית, שניים אהובים עלי במיוחד. הנחיית קבוצות, הדרכה והוראה.

תחומי טיפול:
מצוקה נפשית, טיפול בחרדה ודיכאון, קשיים בתקשורת עם עצמי ועם הסביבה. קשיים בתקשורת במשפחה, התמכרויות, וכדומה. טיפול פרטני – זוגי – משפחתי – קבוצתי (פסיכודרמה). כ"כ אני מדריכה מטפלים.

עוד פרטים

מידע נוסף על מיכל א. עומר פסיכותרפיסטית ביצירה

אזורי שירות

רמת גן

רמת השרון

תל אביב

תחומי העסק

טיפול באמצעות יצירה והבעה

ייעוץ וטיפול - אישי, זוגי ומשפחתי

פסיכותרפיה

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3204937

טלפון נוסף 050-4904801

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מיכל א. עומר פסיכותרפיסטית ביצירה
נווט

יצירת קשר עם מיכל א. עומר פסיכותרפיסטית ביצירה

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על מיכל א. עומר פסיכותרפיסטית ביצירה

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist