הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Yoyahkeen
(4.2)
11/06/2013
חווית כיפית ללימוד הכנת אוכל טבעוני הן לקבוצות ופרטיים
זה מספר שנים אני לוקח סטודנטים לסדנת הבישול של נעמי בכפר השלום בדימונה. ההשתתפות בסדנה מהווה עבור המשתתפים חוויה בלתי רגילה. לאחר שהמארחים מספרים על תולדות הקהילת העבריים, מן הקהילות הייחודיות והמעניינות ביותר בישראל, אנחנו מסיירים בכפר ולומדים על המוסדות החברתיים המיוחדים. החוויה מגיעה לשיאה במטבח ובחדר האוכל. נעמי היא לא רק טבחית מעולה אלה גם מורה מצויינת, אשר מנהלת ביד רמה את הבישול, מחלקת מטלות, מסבירה, מדגימה, ומצליחה תמיד להפתיע בהסבריה וביצירתיות הרבה שלה. האוכל עצמו בריא, מיוחד וטעים כל כך, עד כי צמחונות ניראית לפתע לא רק אפשרית אלה גם מזמינה.