Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
ד"ר חזן ינון בתל אביב

ברודצקי 43, רמת אביב תל אביב

(0)
077-3336810 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
ד"ר הר - טוב יוסף בתל אביב

ויצמן 14, ויצמן סיטי תל אביב

(32)
072-2597288 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
פרופ' יובל ירון גנטיקאי ורופא נשים בתל אביב

ויצמן 14, ויצמן סיטי תל אביב

(5)
072-3232755 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על ד"ר אנה סמולין - אידלסון

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

רופאי גינקולוגיה ומיילדות (נשים)

תחומי עיסוק נוספים

הריון ולידה

סינונים ושירותים נוספים

עיסוק במחקר קליני

מסגרת הטיפול

מרפאה פרטית

קופת חולים הכללית

נותן השירות

דוקטור

ותק

ותק 15 שנים ומעלה

ותק של 20 שנה

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 058-5055705

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר אנה סמולין - אידלסון
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על ד"ר אנה סמולין - אידלסון

4
ציון כללי 1
הקדשת זמן 5
איכפתיות 5
סבלנות 5
הסבר על הטיפול 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מ ד ה י מ ה!!
מטופלים אצל אנה כבר בשלושה הריונות. לא הכול עבר חלק אבל עם הסבלנות העדינות והמקצועיות שלה הכול עבר יותר קל וברור תודה רבה לך!
רופאה נהדרת
קיבלה אותנו באופן דחוף ובהתראה קצרה. הקדישה לנו את מלוא הזמן, בסבלנות רבה וליוותה את הבדיקה (סקירה ראשונה) בכל ההסברים הדרושים וענתה על כל שאלותינו. ממליצה עליה בחום.
תודה
המון תודות לאנה על יחס וסבלנות. הייתי זקוקה לבדיקה דחופה, פניתי להרבה מקומות, ורק במרפאה של אנה, הצליחו לסדר שעת קבלה מתאימה. קיבלתי הסבר מלא על הבדיקה, בנוסף שאלתי הרבה שאלות הלא קשורות וקיבלתי תשובות מספקות. אני בהחלט מרוצה מהשירות ומקצועיות של הרופאה, ובמידת הצורך אחזור שוב.
דר אנה סמולין
אני קבעתי תור לד"ר סמולין כחודש וחצי לפני- המרפאה וידתה את הגעתי למעלה מ4 פעמים ואני התקשרתי 3 פעמים לראות האם אפשר להקדים. בבוקר הפגישה התקשרו שעתיים לפני התור להודיע לי כי ד"ר סמולין החליטה שהיא לא מוכנה יותר לקבל לקוחות של הכללית וכי ההחלטה התקבלה עכשיו. ביקשתי לדבר עם ד"ר סמולין מכיוון שאני כבר מחכה חודש וחצי וכל כך הרבה פעמים דיברתי איתם, אני שבוע לני חתונה ו 10 ימים לפני טיסה לחודש ימים- אין לי רופא אחר שיכול לקבל אותי- הובטח לי שהיא תחזור אלי אך כמובן שהיא לא חזרה. כן שאמח להגיד שבסופו של דבר קיבלה אותי רופאה מקסימה אחרת מאותו מכון- שהיתה מדהימה ומקצועית. אך לד"ר סמולין יש לי להגיד שאת חצופה ברמה שאין כדוגמתה- גם אני רופאה בעצמי ויודעת אתמחוייבותי- המעט שיכולת היה להענות לטלפונים שלי- היחס שלך הוא פשוט דוחה וגס רוח, אני חושבת שההתנהגות שלך פשוט מכפירה ומקוה שאני היחידה שקיבלה כזו יחס נוראי ממך!! ברצוני לציין שזהו הריון ראשון המלווה בהמוןסטרס ואת לא עזרת לרמות הסטרס שקיל התינוק שלי היום בבוקר!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

11/08/2013

נועה היקרה שלום , צר לי לקרוא את דברייך כרופאה וכאדם, כבודם ורגשותיהם של הפציינטיות שלי יקר לי מאוד. לאחר בירור שלי הסתבר שבמקרה של פנייתך אירעה טעות של המזכירות גם בקביעת התור וגם באי העברה של בקשתך לצור קשר איתי. בדיקת סקר להפרעות כרומוזומליות בטרימסטר ראשון (שחלק ממנה זה מדידת שקיפות עורפית) היא הבדיקה האהובה עלי ואני משקיעה בה זמן ורגש. למדתי לבצע את הבדיקה מפרופ' קיפרוס ניקולאידס בלונדון במשך שנה וחצי. זהו רופא שפיתח את הבדיקה ותרם רבות להכנסתה גם לישראל. הייתה לי הזדמנות לעבוד אתו בתחום של רפואת עובר בHarris Birthright Center at King College Hospital שוב חבל לי מאוד שלא נפגשנו ולא הייתה לי הזדמנות לבצע את הבדיקה בשבילך. ככלל בדיקות לרופאות או לנשים של קולגים שלי הם חינם. אם את בארץ אני מזמינה אותך להגיע אלי להערכת גדילת העובר. זה נתן לביצוע בתאריך 20/08/2013 בשעה 12 או 13 (צריך לבדוק בדיוק מול מזכירות בקליניקה בכפר סבא) – זה יום אחרון של עבודתי בכפר סבא, או בתאריך אחר בקליניקה ברמת גן – את מוזמנת לתקשר עם יגאל לקביעת התור. מקווה לראות אותך, דר' אנה אידלסון (סמולין)
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist