Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד הדר פלד-טל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

עו"ד הדר פלד-טל עוסקת בדיני עבודה מזה למעלה מ-20 שנה. תחומי עיסוקה העיקריים כוללים זכויות עובדים, זכויות נשים בעבודה ואפליה במקום העבודה. היא מייצגת הן עובדים והן מעסיקים ומעניקה ייעוץ והכוונה בנושאים כגון: זכויות סוציאליות (פנסיה, מחלה, חופשה, הבראה וכדומה), חוזי עבודה, תלושי שכר, הלנת שכר, חופשת לידה, פיצויי פיטורים, פיטורים שלא כדין ועוד. צרו קשר עם משרדה של עו"ד פלד-טל לתיאום פגישת ייעוץ.

עוד פרטים

תחומי שירות

דיני עבודה יחסי עובד-מעסיק חוזי עבודה זכויות עובדים ייצוג מעבידים זכויות נשים פיצויי פיטורין הטרדה מינית זכויות פנסיה והסדרי פרישה הליכי שימוע ומשמעת סכסוכים והסכמים קיבוציים ייצוג ועדי עובדים וארגונים ייצוג עובדים בפירוק ייצוג מנהלים ובכירים ניהול משא ומתן
עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד הדר פלד-טל

אזורי שירות

חיפה

קרית אתא

קרית ים

תחומי העסק

דיני עבודה וביטוח לאומי

תחומי עיסוק נוספים

דיני עבודה

שירותים נלווים

ליווי משפטי שוטף לעסקים

ייצוג בני נוער

הוצאת צווים זמניים

הגשת ערעורים

פרו-בונו

עוד פרטים

ותק

למעלה מ-15 שנות ניסיון

ליטיגציה

ייצוג בבית דין לעבודה

נותן השירות

עורכת דין עצמאית

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3220935

טלפון נוסף 077-4013411

פקס 077-4702705

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד הדר פלד-טל
נווט

יצירת קשר עם עו"ד הדר פלד-טל

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על עו"ד הדר פלד-טל

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות אדיב, מקצועי ואישי. הגעתי עם בעיה ויצאתי עם פתרון. ממליצה בחום.
תגובות (1)

עו"ד הדר פלד-טל - תמונה
תגובה של בית העסק

21/12/2023

חן חן ותודה רבה על המחמאה!
הגעתי למשרדה של עורכת הדין הדר פלד לפני כשנה בעקבות המלצה שקיבלתי. עורכת הדין פלד שמעה את טענותיי כנגד המעסיק ועל אף המורכבות בתיק , החלה לפעול מיידית להכנת כתב תביעה בצורה מקצועית ומרשימה כאשר היא איננה פוסחת על אף עוולה שנעשתה לי. עורכת הדין פלד היא אוצר של ידע בדיני העבודה. עו"ד הדר והצוות שלה היו איתי בדיונים, בפגישות גישור, הכינו אותי לכל שלב בהליך ועד לפסק הדין המיוחל. אין מילים שיכולות לתאר את השמחה שלי מתוצאות פסק הדין. רק בזכות הדר והידע שלה בזכויות שלנו העובדים ניצחתי. הדר היקרה , אני ומשפחתי מודים לך ותמיד נמליץ עלייך.
שמחה על הזכות,להשתמש בשירותיה של הדר המקסימה,המקצועית,הלויאלית והאסרטיבית זכיתי שתלווה אותי בתהליך ארוך ומייגע,אך לבסוף בהצלחה רבה. ממליצה בחום להעזר ולחבור אלייה,היא הפתרון המושלם!
תגובות (1)

עו"ד הדר פלד-טל - תמונה
תגובה של בית העסק

30/11/2023

תודה תודה, היה לנו מסע ארוך ומייגע שהסתיים הכי טוב שאפשר, שמחתי לעמוד לצידך
עו"ד הדר פלד מקצועית ליוותה אותי בתביעה מורכבת ולא פשוטה ,ייעצה לי למצות את זכויותיי ,וגם בנסיון נגדי להדוף אותנו לא ויתרה ונלחמה עד מיצוי הדין לטובתנו.תודה לך הדר,על מקצועיות שאין שני לה.
תגובות (1)

עו"ד הדר פלד-טל - תמונה
תגובה של בית העסק

29/10/2023

תודה רבה ג'רמן יקרה, היה לי כבוד ועונג לייצג אותך בבית הדין לעבודה עד למיצוי זכויותייך
ממליצה בחום על עו״ד הדר פלד-טל אשר ליוותה אותי ועזרה לי למצות את זכויותי. הדר עשתה זאת במקצועיות רבה, תוך התחשבות בכל פרט קטן. בנוסף, ניכר היה כי היא אכפתית ואמפתית למצבי.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist