Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
"אופיר" בית מרקחת בתל אביב

נחלת בנימין 22, נחלת בנימין תל אביב

(8)
072-3270562 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על פארמה פלוס

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

בתי מרקחת

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6499312

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פארמה פלוס
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על פארמה פלוס

3.5
ציון כללי 3.5
שירות 3.5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שבעת רצון מהשירות
הזמנתי כמה יחידות של משחה לשיכוך כאבים, בטלפון קיבלתי שירות אדיב והמשלוח הגיע במהירות וארוז כהלכה. סך הכל מרוצה מאוד!
אנשים חביבים ושירותיים.
עקב כאבי צוואר הזמנתי כרית כוסמת באתר. התקשרתי בשביל לקבל הסבר נוסף על המוצר, וקיבלתי שירות אדיב והסבר מפורט בטלפון. כיוון שאני שכן של אחד הרוקחים, הקפיצו אליי את המוצר עוד באותו הערב. שירות מעולה!
לא עומדים בזמני המשלוח
לא עומדים מאחורי ההבטחות שלהם לגבי זמני משלוח!!!! הזמנתי ג'ל לכאבי שיניים עבור תינוקת עם שליח עד הבית כיוון שהובטח לי שהמשלוח יגיע בהקדם ...בסופו של דבר המשלוח לא הגיע דחוף כפי שהובטח והפתרון היחיד שהוצע לי זה "תחכי למחר או שנבטל את ההזמנה"...וזה אחרי שחיכיתי חמישה ימים!! כשמדובר במוצר עבור תינוק שזקוק לו בדחיפות הייתי מצפה ליותר רגישות, פחות אדישות ויותר מאמץ לעמוד בהבטחות!!!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

30/01/2018

שלום, הלקוחה ביצעה הזמנה ביום רביעי, ומחשיבה את שישי שבת במניין הימים שחיכתה שאלו אינם ימי עסקים. בנוסף, הלקוחה שוחחה עמנו ביום שישי אז הוסבר לה שאחד הפריטים בהזמנה (אבקת כביסה) חסר במלאי, וסוכם איתה שאם לא נשיג את הפריט ביום ראשון נשלח את ההזמנה בלי הפריט ביום ראשון וכך היה, מכיון שהלקוחה גרה בקיבוץ חברת השליחים לא סיפקה לה את המוצר באותו יום והיתה מספקת ביום שני - שלישי במידה והיא לא היתה מבטלת את ההזמנה. נציין כי בשום מקום באתר אנו לא מתחייבים למשלוח מהיום להיום וגם לא מהיום למחר, בטח שלא לקיבוץ כי כאשר לא מדובר בעיר גדולה זמן המשלוח מתארך. אמנם רב המשלוחים מגיעים מהיום למחר אולם אין התחייבות על כך. כך שהלקוחה מדברת על חוסר מאמץ ואדישות, ולא מבינה שדברים כמו יכולת ההגעה של חברת השליחים לקיבוץ שלה באופן מיידי אינו תלוי בנו ואין לנו יכולת שליטה על סבב המשלוחים. הלקוחה גם מציינת בכעס כי "הפיתרון היחידי שהוצע לה הוא לחכות עוד יום או לבטל את ההזמנה" נשמע לנו הוגן ולא ברור מה היא עוד ציפתה שנציע לה. לבקשתה של הלקוחה ביטלנו את ההזמנה וגם ספגנו את עלות המשלוח של חברת המשלוחים שהיתה צריכה להחזיר לנו את החבילה אחרי שכבר היתה בדרך אליה. לסיכום: עקב העובדה שהלקוחה לא קיבלה את הזמנתה באופן מיידי היא מדברת כאילו אנחנו עסק מרושע, ופתחה במסע ציד בו היא מטנפת עלינו בכל מקום ברשת. צר לנו שיש אנשים שמשקיעים כל כך הרבה אנרגיה בלפגוע בעסק משפחתי שעושה ומעל ומעבר עבור לקוחותיו. ודבר אחרון - אנו ממליצים ללקוחות אשר צריכים פריט באופן דחוף, לרוכשו בבית מרקחת הקרוב לביתם, או לכל הפחות לברר טרם ההזמנה מה זמן ההגעה הצפוי.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist