חברת איטלסופה היא חברה בינלאומית שנוסדה בשנת 2000 ע"י חברת נטוצי.חברת איטלסופה חרטה על דיגלה את נושא העיצוב, השירות ותפיסה חדשנית. החברה מייצרת מדי שנה קולקציות רחבות ומגוונות של ספות וכורסאות בסגנונות שונים המיועדים לפלח שוק רחב ומגוון.
עוד פרטים
מידע נוסף על italsofa-משרדי הנהלה
אזורי שירות
ראש העין
תחומי העסק
רהיטים
מותגים ורשתות - רהיטים
איטלסופה
מספרי טלפון נוספים
טלפון נוסף 03-7176666
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על italsofa-משרדי הנהלה
1.5
דירוג כללי
גבי
22/08/2023
1
קניתי שולחן זכוכית, לאחר מספר חודשים בעת הרמת השולחן ללא כל מכה השולחן התנפץ לרסיסים. שירות הלקוחות ענה בצורה לא נעימה ללא כל נסיון להבנת האירוע ומתן מענה כלשהו, וזאת מעבר לסכנה שיש ברכישת מוצר זה שיש מצב שפשוט לא תקני!! . תחושה מאוד לא נעימה של חוסר אמון בלקוח שמתלונן!! לא אחזור לקנות שם.
brmab
04/01/2023
1
רכשתי ספה בשווי של 10000ש"ח , הספה באיכות ירודה ללא ריפוד מספק מרגישים את חיבורי העץ בישיבה , שלחו טכנאי שמן הסתם קבע שהכול תקין , למרות שישב והרגיש את העץ , ההסברים מתחמקים , תלוי מה הזמנת וכו התעלמות מוחלטת מהמצב הלא תקין , שרות לקוחות מתעלמים לא נותנים פתרון ואומרים זה מה שיש אני לעולם לא אחזור אליהם
amirbs10
23/09/2021
1
שירות מתחנף עד הרגע בו שילמת
רכשתי מוצר מהסניף בבאר שבע ולמרות התחייבות של המוכרת על זמני אספקה שיהיו עד סוף אוגוסט , אין למנהל חנות עדיין מושג מתי יגיע המוצר אליי, אני כבר חודש יושב על כסאות פלסטיק וכורסא שרכשתי מחנות אחרת כדי לפצות באופן זמני על המוצר שלכם שעדיין לא סופק לי. מעניין עם המצב היה הפוך הייתם מקבלים את העיכוב בתשלום או שהים הייתי כבר לקוח של הוצאה לפועל
oren
10/02/2020
1
לא ממליץ,איכות גרועה!!!
קניתי ספה בכ20 אלף ש"ח,לאחר מספר חודשים ,החל להתקלף העור,לא רק במקום הישיבה אלא גם במקומות ניסתרים ששם אף אחד לא ישב,או נגע או הגיע,רצו לתקן את העור,סרבתי,לאחר מו"מ החליפו את העור של הספה שהוזמן מחו"ל,לצערי ביום שקבלתי את הספה המחודשת,בעוד המובילים ,פורקים את הספה,התגלעו ליקויים בספה,2 קרעים בעור הספה,כתם של דבק מגע,ו...הביטנה התחתונה של הספה,היתה עם סיכות השדכן,בולטות ועקומות,הם העזו להגיד כי הרפד,עבר בחו"ל הכשרה(באיטליה) והעבודה שלו היא כמו האומנים המיצריים זאת בחו"ל.הם גם לא מוכנים להאריך את משך הזמן של האחריות של העור (לשנתיים)אלא ה"מונה"רץ מרגע קניית הספה,בקיצור,זו אינה איכות או לקיחת אחריות ממי שמתיימר להיות הסלון בהא הידיעה,רחוק מכך,אני נכוותי,לכן לא ממליץ. Shay
31/08/2017
1
שירות מחפיר
רכשתי ספה לפני כ 5 חודשים. הגיע ספה שונה ממה שהזמנתי . עד היום אני רודף אחרי שירות הלקוחות שלהם בטלפון ובמייל. למרות שהם דורשים את כל כספם, ומבטיחים שיחליפו את הספות אני עדיין לא מקבל מהם שירות ואת המוצר שהזמנתי .
ממליץ להתרחק ממותג זה בגלל הנציגות בישראל- 2
- 1