Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מצרפי זאב שמאות רכב - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

השירותים של שמאי רכב נדרשים חדשות לבקרים, בין אם לצרכי הערכת נזק של רכב לאחר תאונה, הערכת מחיר שלו לפני רכישה או כל מטרה אחרת. באשקלון יש שמאי רכב שישמח לסייע לכם בכך. לשמאי הזה קוראים מצרפי זאב והוא חבר מן המניין באיגוד השמאים של מדינת ישראל. הוא מעניק שירותי שמאות רכב מקצועיים, תוך הקפדה על הערכות מדויקות ואמינות היורדות לפרטים הקטנים ביותר של כל רכב. הוא מספק חוות דעת שמאית מפורטת, בהתאם למטרות הלקוח, כאשר השירותים מוצעים תמורת מחירים שווים לכל כיס. אתם מוזמנים ליצור קשר עם מצרפי זאב לקבלת מידע נוסף וייעוץ ראשוני בתחום השמאות.

עוד פרטים

מידע נוסף על מצרפי זאב שמאות רכב

אזורי שירות

שדרות

קריית מלאכי

קריית גת

אשדוד

אשקלון

תחומי העסק

שמאות רכב

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3267841

טלפון נוסף 08-6726634

פקס 08-6726884

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מצרפי זאב שמאות רכב
נווט

יצירת קשר עם מצרפי זאב שמאות רכב

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על מצרפי זאב שמאות רכב

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שמאי מעולה, אדיב, שירות מהיר!!
רוצה לעדכן אתכם ולהמליץ בחום על השמאי זאב מצרפי מאשקלון. זאב טיפל בתביעה שלי בצורה מסורה ואדיבה!!! הוא זמין לכל שאלה ועונה באהבה!!! באותו היום כבר שלח אומדן ראשוני לביטוח וכבר בשבוע שלאחר מכן דוח השמאי היה מוכן ממש מהר!!! (מניסיון עם שמאים אחרים בעבר לקחו מספר שבועות). אני ממליץ עליו בחום, שלא נזדקק אבל באמת בנאדם זהב שעונה לכל שאלה באהבה!!! כל הכבוד!!!
שירות יעיל,זמין ואיכותי.
שירות איכותי, נעים,זמין לכל שאלה. מענה לכל שאלה ונעשה תמיד עם חיוך.
אין עליו, מקצוען אדיב ואדם מיו
הכתובת לכל דבר. עוזר ומסייע לפונים אליו. אנושי, אמין ומקצועי לעילא ולעילא
שירות מצויין
מאוד מקצועיים. תמיד זמינים לכל שאלה בעיה טענה. מאוד נהנתי לעבוד איתם. תודה.
השמאות הכי טובה שנתקלתי בה
שירות אדיב, יחס חם ומקצועי!!! תודה רבה עבור הכל ועבור היחס האישי. מהיום והלאה (בתקווה שלא נזדקק) אני יודע מי השמאי שאבחר להבא. רז תודה רבה לך ולכל הצוות על השירות המעולה!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist