Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד אייזנקוט מורן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מורן אייזנקוט היא עו"ד ומייסדת המשרד המוביל אייזנקוט מורן. היא בעלת תואר L.L.B מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה ומגשרת מוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין. מורן גם בעלת רישיון נוטריון ממשרד המשפטים, המעניק לה הסמכה לבצע פעולות נוטריון בתחום דיני המשפחה והירושה.

עם ניסיון עשיר של מעל 11 שנים ומאות לקוחות מרוצים, מורן אייזנקוט מספקת שירותי משפט מקיפים בתחום דיני המשפחה והירושה. היא מתמחה בליטיגציה וייצוג בערכאות ערעור, סוגיות גירושין מורכבות, עריכת הסכמים ותהליכים קשורים לצוואות וירושות.

בתחום דיני המשפחה, משרדה של מורן אייזנקוט מתמחה בפתרון סוגיות כמו כתובת, פירוק שיתוף, איזון משאבים, מזונות אישה, מזונות ילדים ומשמורת קטינים, לרבות תהליכי גישור וליטיגציה בבימ"ש לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים.

בנוסף, מורן אייזנקוט מספקת שירותי ייעוץ וייצוג בתחום צוואות וירושות. היא מתמחה בעריכת צוואות בכל הצורות האפשריות, כולל צוואה בכתב, בעל פה, בפני רשות ובפני עדים. היא עוסקת גם בעריכת צוואה הדדית ובהסכמי חלוקת עיזבון. מורן אייזנקוט מבצעת ניהול תהליכי צוואה וירושה, כולל ייצוג משפטי בהתנגדות לקיום צוואה ו/או ירושה והגנה מפני התנגדות לקיום צוואה ו/או ירושה. בנוסף, היא מתמחה בניהול תביעות והליכי גישור בין יורשים ובמימוש זכויות ידועים בציבור בירושת בן/בת הזוג.

במשרדה, מורן אייזנקוט מספקת גם הליכי משפט וייעוץ בתחום הכשרות המשפטיות והאפוטרופסות. היא מייצגת לקוחות בהליכים משפטיים כגון ייפוי כוח מתמשך ואפוטרופסות, ומעניקה הנחיות מקדימות לצורך מינוי אפוטרופוס ומסמכי הבעת רצון.

מורן אייזנקוט מספקת גם שירותים בתחום חדלות פירעון והוצאה לפועל. היא יכולה לסייע בהסדרת צווי תשלומים נוחים ותוכנית פירעון עד מתן הפטר, צו שיקום כלכלי, מחיקת חובות, הפטר מחובות ופתרון מידי לעיקולים.

בחירתכם לעבוד עם מורן אייזנקוט מבטיחה לכם ליווי צמוד והכוונה לאורך כל הדרך. היא מתעסקת בכל מקרה בצורה מקצועית וחסרת פשרות, מבטיחה תוצאות מוכחות במבחן המציאות ועובדת עבור האינטרסים של הלקוחות שלה. יושרה, שקיפות ואמינות הם ערכים אשר מובילים את מורן אייזנקוט בעבודתה.

עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד אייזנקוט מורן

אזורי שירות

נהריה

תחומי העסק

גישור ויישוב סכסוכים

עו"ד דיני משפחה וירושה

עו"ד בוררות, גישור ויישוב סכסוכים

עורך דין להוצל"פ כינוס נכסים ופשיטת רגל

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3236415

טלפון נוסף 054-6634858

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד אייזנקוט מורן
נווט

יצירת קשר עם עו"ד אייזנקוט מורן

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על עו"ד אייזנקוט מורן

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקצועיות ודיוק מעל לכל ציפייה, עורכת דין מומלצת !!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist