Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד אייזנקוט מורן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מורן אייזנקוט היא עו"ד מנוסה ומייסדת המשרד המשפטי שמובילה. היא בעלת תואר L.L.B מפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל. בנוסף, מורן היא מגשרת מוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין וזכתה לרישיון נוטריון ממשרד המשפטים.

עם יותר מ-11 שנות ניסיון, מורן עברה עשרות הליך והתמודדה עם מאות לקוחות מרוצים. היא מתמחה בתחום דיני המשפחה ומספקת שירותים מקיפים בתחום זה. השירותים כוללים הליכי גישור, ליטיגציה וייצוג בערכאות ערעור בבימ"ש לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים. מורן עוסקת בסוגיות גירושין מורכבות כוללות כתובת, פירוק שיתוף, איזון משאבים, מזונות אישה, מזונות ילדים ומשמורת קטינים, ועוד.

בנוסף, מורן מתמחה בתחום צוואות וירושות. היא מספקת שירותים מקצועיים ומותאמים אישית הכוללים הכנת צו ירושה, עריכת צוואות בכתב או בעל פה, הליכי צו קיום צוואה, הסכמי חלוקת עיזבון והתמודדות עם התנגדויות לקיום צוואה או ירושה. בנוסף, היא יכולה לנהל תביעות והליכי גישור בין יורשים, לממש זכויות ידועים בציבור בירושת בן/בת הזוג ולספק ייעוץ משפטי בנושאים הקשורים לצוואות וירושות.

בנוסף לתחומים המקצועיים הנ"ל, מורן מתמחה גם בהכשרות המשפטיות והאפוטרופסות. היא מספקת ליווי משפטי בהליכים שונים הכוללים ייפוי כוח מתמשך, אפוטרופסות, הנחיות מקדימות למינוי אפוטרופוס והכנת מסמכים הבעת רצון.

משרדה של מורן אייזנקוט מתחייב לספק לכם ליווי צמוד והכוונה לאורך כל הדרך. בעבודתה, מורן מתעסקת ביושרה, שקיפות ואמינות, והיא מבטיחה להילחם עבור האינטרסים שלכם ולבנות אסטרטגיה מנצחת המתאימה לצרכים האישיים שלכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד אייזנקוט מורן

אזורי שירות

חיפה

כרמיאל

מעלות-תרשיחא

עכו

צפת

קריית ביאליק

קריית מוצקין

קרית אתא

קרית ים

נהריה

תחומי העסק

גישור ויישוב סכסוכים

עו"ד דיני משפחה וירושה

עו"ד בוררות, גישור ויישוב סכסוכים

עורך דין להוצל"פ כינוס נכסים ופשיטת רגל

תחומי עיסוק נוספים

עורכי דין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3236415

טלפון נוסף 054-6634858

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד אייזנקוט מורן
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על עו"ד אייזנקוט מורן

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקצועיות ודיוק מעל לכל ציפייה, עורכת דין מומלצת !!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist