Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד אייזנקוט מורן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

האם אתם צריכים ייצוג משפטי בתחום הוצאה לפועל, כינוס נכסים או פשיטת רגל? מורן אייזנקוט היא עו"ד מנוסה ומומחית בתחום זה. עם יותר מ-11 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים, היא מציעה שירותי ייעוץ וייצוג מקיפים ומקצועיים.

מורן אייזנקוט היא מייסדת המשרד וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל. היא בעלת תואר L.L.B מפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה ומגשרת מוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין. בנוסף, היא בעלת רישיון נוטריון ממשרד המשפטים, מה שמעניק לה יכולת לבצע פעולות נוטריון.

תחום פעילותה של מורן אייזנקוט מכלל את כל נושאי דין המשפחה. היא מתמחה בליטיגציה וייצוג בערכאות ערעור, גישור ובבימ"ש לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים. בנוסף, היא מתמחה בתחום גירושין הכולל כתובת, פירוק שיתוף, איזון משאבים, מזונות אישה, מזונות ילדים ומשמורת קטינים, ועוסקת בנושאים מורכבים נוספים בתחום המשפחה.

מורן אייזנקוט גם מתמחה בעריכת הסכמים, כולל הסכמי ממון לפני נישואין, שכירות, הסכמי חלוקת עיזבון ועוד. היא מבינה את החשיבות של הסכמים מותאמים אישית ויכולתה לייעץ ולערוך אותם בצורה מקצועית ויעילה.

נוסף לכך, מורן אייזנקוט עוסקת בתחום צוואות וירושות. היא מבינה את רצון הלקוחות לסדר את העתיד הפיננסי והמשפחתי שלהם. תחום הצוואות והירושות כולל את עריכת צו ירושה, צו קיום צוואה, עריכת צוואות, הסכמי חלוקת עיזבון, ייצוג משפטי בהתנגדות לקיום צוואה ו/או ירושה, ניהול תביעות ועוד.

בנוסף, מורן אייזנקוט מספקת שירותי הליכים משפטיים בתחום הכשרות המשפטיות והאפוטרופסות. כחלק מהשירותים, היא מייצגת בהליכים משפטיים שונים ומתמחה בייפוי כוח מתמשך, אפוטרופסות והנחיות מקדימות למינוי אפוטרופוס.

מורן אייזנקוט יודעת שהלקוחות שלה מחפשים ייעוץ משפטי איכותי ותמיכה מול האתגרים המשפטיים שלהם. היא מתמקדת בלתת לכל לקוח את הליווי הצמוד הכולל הכוונה אישית ובניית אסטרטגיה מנצחת המביאה לתוצאות מוכחות במבחן המציאות.

במשרד של מורן אייזנקוט תקבלו שירות מקצועי ואישי בכל שלב של ההליך המשפטי. היא יושבת ליווי מול כל תהליך ומציעה ייעוץ מקיף ומקצועי לכל לקוח. את מורן אייזנקוט מגדירים יושרה, שקיפות ואמינות, והיא מתמקדת בהילחמה עבור האינטרסים של לקוחותיה ובבניית אסטרטגיה מנצחת עבורם.

עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד אייזנקוט מורן

אזורי שירות

נהריה

תחומי העסק

גישור ויישוב סכסוכים

עו"ד דיני משפחה וירושה

עו"ד בוררות, גישור ויישוב סכסוכים

עורך דין להוצל"פ כינוס נכסים ופשיטת רגל

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3236415

טלפון נוסף 054-6634858

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד אייזנקוט מורן
נווט

יצירת קשר עם עו"ד אייזנקוט מורן

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על עו"ד אייזנקוט מורן

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקצועיות ודיוק מעל לכל ציפייה, עורכת דין מומלצת !!!!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist