Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טעם העמק - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום שבת
12:00 - 0:00
שעה אחרי צאת שבת - 1:00
צפה בשעות הפעילות

טעם העמק, מסעדת בשרים כשרה באשקלון, הגיעה לעיר אחרי ההצלחה של הסניף הראשון בנתיבות. בשתי המסעדות תיהנו מבשר משובח, מחגיגת סלטים ומשירות מנצח, רק שבאשקלון יש תוספת אחת שווה במיוחד: נוף לים! אז בואו לתפוס מקום טוב מול החוף, לארוחה משפחתית או למפגש עסקי, ותנו לטעם העמק לעשות את מה שהיא עושה הכי טוב: בשר. לבחירתכם נתחים מובחרים כמו אנטרקוט, פילה בקר, מדליוני מולארד וכבד אווז, צלעות טלה ועוד. תוכלו גם לחגוג במקום אירוע עם תפריט בהתאמה אישית. נתראה בטעם העמק!

עוד פרטים

מידע נוסף על טעם העמק

אזורי שירות

אשקלון

תחומי העסק

מסעדות בשרים

סוגי מטבחים ומאכלים

בשרים וסטקיות

מאפיינים נוספים

מסעדות בשריות כשרות

אזור עישון

אינטרנט אלחוטי

אפשרות לאירועים במקום

נגישות לנכים

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9348423

טלפון נוסף 08-6607713

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טעם העמק
נווט

וידאו ותמונות של טעם העמק

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על טעם העמק

3
ציון כללי 1
מחיר 5
אוכל 3.5
שירות 3
אוירה/משלוח 5
אווירה 2
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום מהמם. שרות 10.
פעם ראשונה שהיינו בו. מקום מושלם. נוח לכל כיס. מחירים מעולים!!! שרות מעולה של דביר המלצר. תמיד עם חיוך. אדיב. אוכל טעים בטירוף. מיקום משגע. בקיצור...אין מילים. בהחלט הפך למקום המועדף שלנו.
מסעדה סתמית, לא שווה ביקור
השתתפתי בארוע מעבודה, 40 איש שהושבו בשולחן אחד ארוך מאוד לא נוח לתקשורת, מלצרים ילדים התקשו לתת שירות יעיל, לחלק מנה עיקרית הגיעה אחרי שכל השאר סיימו לאכול. אוכל בינוני. לא נהננו. לא נחזור לשם.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist