Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
רדיוס נדל"ן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 21:00
8:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

"רדיוס נדל"ן" הוא משרד לתיווך ושיווק נדל"ן, בניהולו של אלברט פנחס, הממוקם ברח' שינקין 54 בגבעתיים ומתמחה בתחום הנדל"ן למגורים ובתחום המסחרי.
אזורי הפעילות העיקריים שלנו הם בגבעתיים וברמת-גן. המשרד עוסק בתווך מכירה וקניה של דירות, בתים, מגרשים, משרדים וחנויות וכן בשיווק של דירות חדשות בפרויקטים בבנייה באזור.
המשרד מספק שירותי הערכת נכסים, פינוי בינוי, תמ"א 38 וכו', ומתמחה בנכסים כגון דירות מגורים, דירות יוקרה, פנטהאוזים, משרדים, שטחי מסחר, נכסים מסחררים, מגרשים ועוד.
פעילות המשרד מתאפיינת במקצועיות יתרה, אמינות ושקיפות מלאה.
צרו קשר עמנו ונשמח לתאם לכם פגישת ייעוץ ולסייע לכם בכל דרך אפשרית!

עוד פרטים

תחומי שירות

תיווך נדל"ן פרויקטים חדשים נכסים להשקעה נכסים להשכרה נדל"ן מסחרי נכסים למכירה
עוד פרטים

מידע נוסף על רדיוס נדל"ן

אזורי שירות

רמת גן

גבעתיים

תחומי העסק

תיווך

מאפיינים נוספים

רשיון תיווך

הערכת נכסים חינם

שירות לתושבי חוץ

פינוי בינוי ותמ"א 38

הצגת נכסים באתר האינטרנט

עוד פרטים

סוג הנכס

דירות מגורים

דירות יוקרה

בתים פרטיים

דירות פנטהאוס

מגדלי יוקרה

משרדים

שטחי מסחר

נכסים מסחריים

מגרשים

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3223905

טלפון נוסף 03-6025758

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רדיוס נדל"ן
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על רדיוס נדל"ן

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 4.9
איכות 4.9
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פגשתי את אלברט לפני מספר שנים כשחיפשתי דירה להשקעה ושמחתי להכיר אדם שהוא לא רק מקצוען אלא גם נחמד ומעל הכל מהימן ולכן כאשר החלטתי למכור את הדירה זה בכלל לא הייתה שאלה לתת לאלברט לבצע את המשימה והוא ביצע אותה על הצד הטוב ביותר תוך שהוא מתגבר על מכשולים ובעיות שנוצרו בתקופה הקשה שלנו ואני רק יכול להמליץ לכל אחד אלברט מקצוען מהימן ואיש טוב
פעם שלישית שנעזרתי ברדיוס נדלן ובאלברט ולא אהסס לעשות זאת גם בעתיד. אלברט מקצוען, סבלני, נינוח, אמין וישר. בייחוד בתקופה הזו ששוק הנדלן התקרר ומספר המתעניינים ירד, אלברט לא ויתר ולא הוריד הילוך והמשיך לעשות את עבודתו ללא פשרות. ממליץ בחום.
קניתי דירה דרך אלברט והיה מעולה ושירותי לאורך כל הדרך. עזר ותיווך כמו שצריך. מעולה!
אני ממש מרוצה מהתהליך (המהיר!!) עם אלברט. היה לי מאוד נעים לעבוד איתו, גם בזכות המזג הנינוח וגם בזכות העבודה המקצועית. הוא כנה ומשקף את הדברים בצורה ברורה, נותן את דעתו ועוזר בכל מה שניתן. תודה לך!
אמין, איכותי, אכפתי מקצועי ביותר.נעים הליכות ומסור
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist