Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על סופה מרקט

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

יצרני רהיטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9044418

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סופה מרקט
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על סופה מרקט

3.7
ציון כללי 3.7
שירות 3.5
זמינות 4
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 3.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חווית שירות מעולה, מקצועיות ואכפתיות. קיבלנו ספה מדהימה ברמה גבוהה מאד.
ממליץ בחום
שירות חם נעים מזמין, קיבלתי את המוצר במהירות מדהימה, ממליץ לבוא
עיכוב ארוך, שירות מזעזע
הזמנתי שתי כורסאות, נתנו הערכה של 30 ימי עשקים לספק. אחרי חודש וחצי התחלתי להתקשר לשאול מה קורה. כל פעם מרחו אותי. או שלא היו זמינים, או אמרו שיבדקו ויחזרו אלי ולא חזרו, או שנתנו תירוצים ואמרו שעוד מעט זה אצלנו. שוב ושוב, שבוע אחרי שבוע. לא התנצלו, לא הציעו פיצוי, לא כיבדו אותי, רק התחמקו. זה המשיך עוד חודש וחצי, וכמעת ביטלתי את ההזמנה, והגיעו הכורסאות. באתי לאסוף אותן, וגיליתי שהן לא בצבע שהזמנתי, וגם לאחת מהן יש שריטות בריפוד. עדיין לא התנצלו, היו בגישה שהם עושים לי טובה. פה נגמר לי הסבלנות וביטלתי את ההזמנה. ממליץ לא להתעסק איתם.
מאוד מאוכזב מהחוויה
בחנות הרהיטים יש מבחר טוב של פריטים לבחירה, וצוות המכירות היה מאוד מועיל לאורך כל התהליך. עם זאת, כל השירות הנהדר נפל בצד הדרך לאחר ביצוע התשלום והגיע את זמן המסירה. הזמנתי רשימת פריטים שהועברו בשתי משלוחים נפרדים. במקרה הראשון, נשלח שולחן פינת אוכל, אך ללא ההארכות. הם הבטיחו למסור את ההארכות ביום נפרד, אך לא הגדירו מראש חלון זמן. וכשלא הייתי זמין, הבנתי שהם חשבו שאני לא משתף פעולה. הם קבעו יום נוסף למסירה, אך שוב ללא חלון זמן. נראה בלתי הגיוני להכריח אדם להישאר בבית כל היום (לדלג על עבודה!) לחכות לצלצול בטלפון. בסופו של דבר כאשר הצליחו להביא את הסחורה, המוביל פשוט שם את הארגז על הרצפה, התלונן אליי, ויצא. הארגז שמשקלה אולי 40 קילוגרם נותר לא פתוח על הרצפה ואינני יודע האם יבוא מישהו או לא לסדר את השולחן עם ההארכות. במשלוח נפרד, פריט הגיע לקוי (כורסא לא יציב). החנות הסכימה לשלוח מישהו לתקן את זה. בשיחת הטלפון הסבירו שהם משלמים הוצאה מכיסם כדי לשלוח מישהו (עדיין לא יודע למה אמרו לי את זה). אבל אפילו אותו אדם ששלחו לא הצליח לתקן את הבעיה. בביקור שלישי (אחרי עוד בזבוז זמן המתנה בבית ביום עבודה!) הבעיה נותרה והם לקחו את הפריט. הבטיחו להביא חדש, ואז היה לי לחכות שוב לעוד משלוח. לאורך כל הבעיות הללו, החנות אף פעם לא התקשרה להתנצל.
מקום ענק
מקום ענק אין מצב שאתם לא מוציאים משהו שמתאים לכם גם מבחינת מחירים שירות מציין ויותר
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist