זוועה של חברה ושירות. תתרחקו ממש ואל תקנו דברים באחריות שלהם. יש סיבה למה דירוג כזה נמוך וכולם לא מרוצים. חייבו אותי לשלם 180 שקל על החלפת אחורי המכשיר בגלל סדק, כי בלי זה הם בכלל לא יקחו את המכשיר. הסכמתי בלית ברירה ואחרי שבועיים שהלכתי לאסוף ולהחזיר אותו שוב ושוב כי הבעיה לא נפתרה אומרת לי הנציגה שלהם שבגלל שהיה לי סדק בהתחלה אין להם אחריות (מיותר לציין שהבעיה הייתה לפני) ואם ארצה החלפה של הלוח במכשיר אצטרך לשלם 1700 שקל (300 יותר ממחיר הטלפון כולו). שבועיים אף אחד מהם לא חשב אפילו לעדכן אותי שאין להם אחריות, כשאני כל פעם הולך וחוזר בשבילו ועוד חייבו אותי לשלם את זה בלי לעדכן אותי בכלל שזה לא יעזור בכלום. פשוט עוקצים כסף. הזייה שיש לנו דבר כזה במדינה ולא סגרו אותם עם אינסוף התלונות עליהם. להתרחק!!!
עשיתי ביטוח במשך שנים בגט סל. תיקנתי את המכשיר ולא הייתי מרוצה מתפקודו. רכשתי חדש. בחדש יש ביטוח . רציתי לבטל את האחריות בגט סל והם חייבו אותי בנוסף להשתתפות העצמית 600 שקלים עוד 178 - כאילו הנייד לא היה מבוטח. איזה מן ביטוח זה?
אני לקוח שנים, תיקנתי את הטלפון ובחרתי לעזוב. חייבו אותי בדמי עזיבה בגלל שתיקנתי.
**
תיקנתי את הנייד שלי אבל לא הייתי מרוצה מהביצועים שלו, רכשתי חדש עם ביטוח מובנה. הם חייבו אותי להישאר עוד 9 חודשים !
התיקון עלה לי השתתפות עצמית 600 + 179 ביטול ביטוח
תעשו את החישוב ובשיקול שלכם אם הביטוח הזה משתלם.
שואב אבק באחריות של GetCell נמסר לתיקון עקב תקלה במסגרת אחריות. אמרו שהתיקון לא באחריות ושילמתי 249 שקל. המכשיר חזר אלי לא תקין. מסרתי אותו שוב ואחרי שבוע הוא חזר שוב לא תקין והם טענו שנבדק ונמצא תקין. בפעם השלישית מסרתי שוב לתיקון והם טענו ששוב תיקון לא באחריות ושאני צריך לשלם 399 שקל. בכל מקרה מקצועיים הם לא. אני בחיים לא אקנה שום מוצר שבאחריות שלהם.
עשיתי טעות ורכשתי סלולרי עם אחריות של גט סל. אחרי 7 חדשים המכשיר לא קרא את הסים. הכנסתי למעבדה וחזר לאחר שבוע ופירמוט המכשיר. התקלה חזרה לאחר מס שעות. שלחתי שוב למעבדה. בהתחלה אמרו שהכל תקין במכשיר ובהמשך טענו שצריך להחליף את הלוח אם אבל בגלל שיש שריטה על המסך זה מסיר אחריות. אני מסרתי מכשיר ללא שריטה!! לא נאמר לי דבר על השריטה בפעם הראשונה כשהמכשיר היה בתיקון. וגם אין קשר בין המסך לתקלה.