הגעתי לפגישה ראשונה במרפאה על פי תור שנקבע לי, 2 המזכירות התעלמו ממני לחלוטין והייתי צריך להזכיר להן שעליי למלא טופס פרטים אישיים ושהן תרשומנה את הגעתי.
עם הכניסה לחדר הטיפולים (ווישטיין לא טרחה אפילו להציג עצמה ואת האסיסטנט בכניסתי) בתמימות הנחתי את חפציי על הדלפק הקרוב ומיד אירנה התפרצה עליי על המעשה והאמת שנבהלתי מהתגובה המפתיאה, ואני בחור שלא נבהל בקלות, חשבתי שאולי גרמתי נזק לפריט בלי לשים לב, לשאלתי לפשר התגובה הקיצונית שלה טענה שכולם יודעים שצריך לשים את המסיכת המגן שלהם בכיס ולכן גם עליי לעשות כן. לשאלתי מדוע התגובה הקיצונית שלה הכחישה את הדברים. ביקשתי מויישטיין שתספק לי שקית כדיי להכניס את חפציי ובזה יגמר העניין. לאחר שסיפקה שקית החלה לטעון שאני הוא שהתפרצתי עליה והחלה לכתוב ולהקריא לי האשמות הזויות שכתבה בכרטיס המטופל שלי... יצאתי מיד מהחדר בברכת תודה אבל לא תודה!! ניגשתי לדלפק המזכירות לבקש את מספר העסק של ויינשטיין וכמובן שאירנה הנחתה לא לספק לי את האינפורמציה המבוקשת. לסיכום חוויית שירות הגרועה ביותר שחוויתי במרפאה... הצוות לא מקצועי לא אדיב ולא מלווה מטופל חדש לחווית שירות טובה. חבל!!
למרות שאני לא לקוח קבוע נוצרה בעיית סגירת מרפאות כללית סמייל עקב הקורונה. שתי מרפאות פרטיות סירבו לקבל אותי. ד"ר אירנה קיבלה אותי.
המתנתי כ חצי שעה תוך מילוי טפסי לקוח ומצב רפואי. חדר ההמתנה יפה. הפקידה אדיבה. עמדה בקריטריונים של מניעת הדבקת קורונה (מסיכה).
נכנסתי לרופאה, עשתה צילום לשן, איבחנה את הבעיה, ונתנה לי טיפול זמני מתאים תוך הסבר על כל שלב ושלב חשוב. קיבלתי מרשם אנטיביוטי מניעתי ושילמתי סכום 300 שקלים שהוא הסכום הרגיל והסביר למקרה כזה. חדר הרופאה עם ציוד מעולה, הסייעת מקצועית והתהליך היה לשביעות רצוני המלאה.
תודה רבה. אילן ירון
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
דנית
24/11/2019
5
חוות דעת
רופאת שיניים לילדים מאוד נעימה ומסבירה לילדים את השלבים והכל ברוכה ונחת. בדרך כלל הילדים נרתעים ללכת לרופא שיניים אך אצלה הם רגועים לעבור את הטיפול ( מצטערת שלא זוכרת את שמה...). מומלצת ביותר