Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יהודית שם טוב ושו'ת, עו"ד ומגשרת - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:30 - 16:30
צפה בשעות הפעילות

משרד עורכי הדין שם-טוב, ושות' עוסק בדיני משפחה ומעניק ייעוץ וייצוג בשלל נושאים: הסכמי גירושין / טרום נישואין, סרבנות גט, חלוקת רכוש, מזונות אישה וילדים, משמורת ילדים, ידועים בציבור, ייפוי כוח מתמשך, צוואות וירושות, ניכור הורי ועוד.

כדי להגיע לפתרון המיוחל, דוגל המשרד בהליכי גישור כאסטרטגיה ראשונה. כך אפשר להגיע להסכמות הדדיות בדרכים של פשרה ומו"מ, תוך שמירה בלתי מתפשרת על טובת הילדים. במידה שניסיונות הגישור כושלים, המשרד ייצג אתכם נאמנה בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי דין רבניים.

אתם לא לבד. צרו קשר עם המשרד לקבלת ליווי אישי ומקצועי.

עוד פרטים

תחומי שירות

גירושין אפוטרופסות משמורת ילדים הסדרי ראיה מזונות אלימות במשפחה הסכם ממון ידועים בציבור עגונות אבהות צוואה וירושה עזבונות נישואים חד מיניים גישור אימוץ ילדים נישואים אזרחיים חטיפת ילדים שלום בית סרבנות גט פירוק שיתוף חלוקת רכוש הסכם חיים משותפים פונדקאות ותרומת ביציות ייפוי כוח מתמשך מסמך הבעת רצון
עוד פרטים

מידע נוסף על יהודית שם טוב ושו'ת, עו"ד ומגשרת

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

עו"ד דיני משפחה וירושה

עורכי דין – דיני מקרקעין

התמחויות והכשרות נוספות

נוטריון/ית

הגשת ערעורים

ותק

למעלה מ-5 שנות ניסיון

ליטיגציה

ייצוג בבית משפט עליון

ייצוג בבית משפט מנהלי

ייצוג בבית משפט מחוזי

ייצוג בבית משפט שלום

ייצוג בבית משפט לענייני משפחה

ייצוג בבית דין רבני

ייצוג אצל מפקח מקרקעין

עוד פרטים

נותן השירות

עורך דין עצמאי

עורכת דין עצמאית

משרד עורכי דין

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 077-2273941

טלפון נוסף 050-2677615

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יהודית שם טוב ושו'ת, עו"ד ומגשרת
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על יהודית שם טוב ושו'ת, עו"ד ומגשרת

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עורכת דין מצוינת, יודעת את העבודה, מצליחה במקום שאחרים לא יצליחו, בעלת יחסי אנוש מעולים, יודעת לגשר ולסדר מקרים אבודים במקרה שלנו הצליחה למנוע מאיתנו תהליך ארוך , יקר ומייגע. מומלצת בכל פה!
יהודית יקרה, עו"ד בחסד עליון,מ
יהודית יקרה, עו"ד בחסד עליון,מקצועית, נלחמת ללא פשרות עד לתוצאה הרצויה וחשוב מכך אנושית וזמינה בכל שעה לכל שאלה. שינית את חיי והוצאת אותי מאפלה לאורה. אינסוף תודות. ירבו כמותך!
מקצועיים, זמינים ומהירים
טופלתי בתיק של רכישת דירה מיורשים שמסוכסכים. ובנוסף התיק היה מורכב כי היה צורך הכרחי לבצע תיקון צו הבית המשותף ( פרוצדורה מורכבת וארוכת טווח) על מנת לאפשר קבלת משכנתא והעברת דירה בטאבו על שמי. הכל סודר במועדים קצרים ביותר כאשר בכל בקשה קבלתי מענה וטיפול מיידי. יצאה לי להתנהל מול הרבה עו"ד בחיי אך מעולם לא קבלתי יחס אישי ואכפתי כמו אצל עו"ד יהודית שם טוב. היא גם דאגה להרבה פרטים לטובת הלקוחה ( אני) שלא חשבתי או לא לקחתי בחשבון שהיו מעבר לשרות המקובל. יתרון נוסף שמשרד מספק שירותי נטוריון במקום מה שמאוד מקל ומקצת תהליכים. המיקום נגיש ויש חניה.
עו"ד מעולים!!!
השלום והברכה, צוות מדהים ומוכשר! רוצה להניח כאן את תודתי והערכתי אליכם מעומק ליבי. זכיתי ממכם לטיפול מסור ומקצועי ללא פשרות כזה שמניב תוצאות. תודה ענקית שהאמנתם תמכתם הרגעתם ולרגע לא הזנחתם. (יהודית שלי) - תודה מיוחדת על אצילות הנפש שלך. (גרי יקר) - תודה לך על הומור שנון ואופטימיות לאורך כל הדרך. דרכי אינה פשוטה כלל, דרך עקלקלה וסבוכה עם סיפור שהוא לא קל כלל לעיכול. למרות זאת הצלחתם להוביל ולהנהיג אותי בדרך הנכונה לי והמתאימה לי. בזמן שהנכם שומרים עלי ונותנים לי מענה מיידי לכל שאלה ובקשה בכל זמן נתון. והתוצאות ב"ה לא איחרו לבוא על הצד הטוב ביותר. שמחה ומאושרת על הבחירה המוצלחת שלי זכיתי להכי טובים ומקצועיים!!! מודה לכם שלכם באהבה ובהערכה עצומה רווית והילדים המתוקים.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist