Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר רמזי קורד - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

ד"ר רמזי קורד - אבחון וטיפול בדמנציה, הערכה גריאטרית, איזון וטיפול במחלות רקע כרוניות, איזון הפרעת התנהגות בקשישים

ברוכים הבאים לד"ר רמזי קורד, המומחה המוכשר בתחום אבחון וטיפול בדמנציה, הערכה גריאטרית, איזון וטיפול במחלות רקע כרוניות, ואיזון הפרעת התנהגות בקשישים. אני מציע לכם שירות מקצועי, אמפתי ומותאם אישית שיעזור לכם להתמודד ולשפר את איכות החיים שלכם או של אהוביכם המבוגרים.

בעל ידע מעמיק וניסיון רחב בתחום, אני מתמחה באבחון של דמנציה והערכה גריאטרית. באמצעות שיטות מתקדמות, אני מספק תכנית טיפול מותאמת אישית שמטרתה להקל על התסמינים ולשפר את התפקוד היומיומי של המטופלים. דרך גישה אמפתית וכבודן, אני עובד בשיתוף פעולה עם המטופל ומשפחתו על מנת להבין את הצרכים הייחודיים של כל אדם וליישם טיפולים המותאמים אישית.

בנוסף, אני מתמחה בטיפול במחלות רקע כרוניות ואיזון הפרעת התנהגות בקשישים. בעזרת הבנת עומק והתמודדות עם קשיים רפואיים ונפשיים כרוניים, אני יכול לספק טיפולים מתקדמים המטרתם לשפר את התפקוד ולהקל על הסבל המתמשך.

תקשורת טובה ויחס אישי מהווים את יסוד העבודה שלי ואני מאמין במתן טיפול אדיב, מקצועי ומתואם. אני כאן כדי לתמוך בכם בכל שלב ולהבטיח שתקבלו את הטיפול האיכותי והאמפתי שאתם ראויים לו.

אני מחכה לעמוד לרשותכם ולעזור בכל דרך שאני יכול

ד"ר רמזי קורד מקבל בשתי מרפאות ירושלים וראשון לציון.


עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר רמזי קורד

אזורי שירות

בית שמש

מודיעין-מכבים-רעות

ירושלים

אזור ירושלים

תחומי העסק

רופאים גריאטרים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3224157

טלפון נוסף 052-2362617

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר רמזי קורד
נווט

יצירת קשר עם ד"ר רמזי קורד

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על ד"ר רמזי קורד

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist