Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
חן פלד משרד עו"ד - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

כאשר זה מגיע לאותיות הקטנות, ליחס האישי ולתחושה שיש מי שנלחם עבורכם ולא מוותר על שמירת האינטרס שלכם  – חן פלד הוא משרד עורכי הדין שמספק ללקוחות מעטפת ייצוגית שלמה ותכליתית, החל משיחת הייעוץ הראשונה ועד לתוצאה המיטבית בסיום. עו"ד חן פלד העומדת בראש המשרד, מייצגת ידע רב בתחומים מגוונים, המשולב בניסיון ייצוגי ומעשי בתיקים משפטיים מורכבים, כולל התמחות  מרכזית בתיקים הנוגעים לדיני המשפחה ועוסקת בתיקי גירושין, אחזקת ילדים ומשמורת, אלימות במשפחה, הסכמי ממון צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך ותביעות אזרחיות.
חן פלד עברה הכשרה בשיטה הייחודית Collaborative Divorce (גירושין בשיתוף פעולה). על-פי שיטה זו, פרידה בין בני זוג יש לבצע תוך ראיית המשפחה כולה, ולא רק של הזוג עצמו. עו"ד פלד פיתחה אסטרטגיה לפיה יש להשיג את מרב התוצאות במינימום זמן. באמצעות אופן פעולה הגון וישר, היא יוצרת הליך משפטי מהיר ויעיל, החוסך שנים של מאבק בין הצדדים. הטיפול בתיק נעשה בשיתוף פעולה עם הלקוח ובאופן פרטני ויסודי, עד לרזולוציות הקטנות."עו"ד פלד מאמינה כי ייצוג איכותי בתחום דיני משפחה עלול לשנות גורלם של בני המשפחה, מתוך הבנה כי מדובר בדיני נפשות . ניהול הליך בדיני המשפחה עלול להיות קשה מנשוא וביכולתו אף לשנות חיי אדם מקצה לקצה. עו"ד פלד רואה במקצוע זה שליחות תוך שימת דגש על שיקום חיי כל אחד מבני המשפחה, המשך בשגרת חייהם והימנעות מקרע ביחסים בין בני המשפחה. אמינות ומקצועיות הינן ערך עליון עבורנו, ואנו מכוונים ועושים כל מאמץ עבור הצלחת לקוחותינו.
עו"ד פלד תשמח לעמוד לרשותכם וללוות אתכם יד ביד באמינות, דיסקרטיות ולחימה ללא פשרות בדרך לתוצאה.
במשרד עו"ד חן פלד – יש מי שבאמת מקשיב לכם!
תחומי המשרד:
-גירושין
-מזונות
-משמורת והסדרי שהות
-חלוקת רכוש ואיזון משאבים
-ידועים בציבור
-הסכמי ממון והסכמי חיים משותפים
-צוואות וירושות
-ייפוי כוח מתמשך
-תביעות אזרחיות

עוד פרטים

מידע נוסף על חן פלד משרד עו"ד

אזורי שירות

אשקלון

תחומי העסק

עו"ד דיני משפחה וירושה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-8128880

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על חן פלד משרד עו"ד

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חן עורכת דין שעושה את העבודה שלה בצורה מושלמת! קשובה מאוד , מקצועית ואמינה. תודה רבה לך על הכל . ממליץ!
עו"ד חן היקרה!אני רוצה להודות לך על שירות מקצועי,אדיב,אישי,תודה שהיית זמינה עבורי בכל שלב בתהליך .אין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה ביותר ולא הייתי מצליחה לעבור ימים כה רגישים כאלו עם עו"ד אחר.שוב תודה ומבטיחה להמליץ עלייך בכל מקום שרק ניתן!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist