Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סיגל אסייג משרד עו"ד - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

עורכת דין המתמחה בתחומי משפט מגוונים ומרכזיים. הבנת הצרכים של לקוחותיי היא בקדמת המחשבה שלי, ואני מתמקדת בהגנה על זכויותיהם וביצירת פתרונות משפטיים אישיים וייחודיים בכל מקרה.

אני מאמינה בהעצמת לקוחותיי בשעות הקשות בחייהם. אני מעניקה טיפול אישי וחם, ומשתדלת להעניק פתרונות יצירתיים לכל סוג של סכסוך, לרבות בסכסוכים מורכבים ביותר.

אני דוגלת במתן ייצוג משפטי מקצועי תוך שמירה על קשר רציף עם הלקוחות. אני מתמקדת בהגדרת צרכי הלקוח ובניית אסטרטגיה מותאמת אישית להשגתם, בין אם באמצעות הליכי גישור, בין אם באמצעות מו"מ ובין אם בדרך של ניהול הליכים משפטיים.

אני פועלת ברגישות אישית ובין אישית גבוהה, ומבינה כי בדיני משפחה מדובר לרוב בדיני נפשות, ולכן אני מעניקה ללקוחותיי אוזן קשבת, העצמה אישית וזמינות מירבית.

תחומי עיסוקי:

גירושים
ירושות וצוואות
ייפוי כח מתמשך
חלוקת רכוש ומשמורת
מזונות
ידועים בציבור
אלימות במשפחה
אפוטרופסות
העברה בין דורית
מקרקעין
לקוחותיי מעידים עליי כעורכת דין מקצועית, יסודית, אנושית ותומכת. הם מציינים כי עזרתי להם לעבור את התקופה הקשה בחייהם בצורה הטובה ביותר האפשרית.

אם אתם זקוקים לעורכת דין מומחית בדיני משפחה וירושה באשדוד, אני כאן לעזור לכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על סיגל אסייג משרד עו"ד

אזורי שירות

אשדוד

תחומי העסק

עו"ד דיני משפחה וירושה

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3219173

טלפון נוסף 052-6333607

יצירת קשר עם סיגל אסייג משרד עו"ד

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על סיגל אסייג משרד עו"ד

5
ציון כללי 5
זמינות 5
שירות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אני חייב לציין עבודה מצוינת של עורכת דין סיגל ! שרות מעולה בזמן קצר ביותר! מעל הכול גישה מקצועית ! קשובה לכל פניה ושאלה אין מספיק מילין כדי להודות לה על העבודה ! דאגה בכל שלב בתהליך לייעץ ולעדכן בהתקדמות כזו או אחרת ובכל פרט שהתחדש, תוך הפגנת אורך רוח סבלנות, מקצועיות ואדיבות ! ממליץ בחום ! תודה רבה לך !
ליווי עוטף וזמינות מלאה הן לא סיסמאות אלא באמת הדרך של סיגל, דרכינו נפגשו בתקופה מאוד קשה בחיים שלי, היית אבודה, מהשיחה הראשונה הבנתי שסיגל לא דומה לשום עורך/ת דין אחר שהכרתי/ראיתי. ליוותה אותי, הייתה שם בשבילי בכל רגע הקשיבה הסבירה והרגיעה. הייתה תקופה לא פשוטה המון מתח, בכי אבל ידעתי שהיא שם והיא נלחמת בשבילי, הגשתי דרך סיגל 3 תביעות ב בשלושתם קיבלתי כל מה שרציתי ויותר, האמת קיבלתי יותר ממה שציפיתי שאקבל. היא אנושית, סופר מקצועית , חדה, נעימה , מתנהלת בצורה מדהימה בהתאם למי שעומד מולה. הבחירה הכי טובה שעשיתי אמרתי את זה אחרי הדיון הראשון שלנו יחד ואני אומרת את זה היום אחרי קבלת ההחלטה בתביעה השלישית. הבחירה הכי טובה שעשיתי, עשו לעצמכם טובה ותבחרו בה גם. תודו לי אחר כך. תודה סיגל אני והבן שלי אוהבים אותך ומודים לך על כל מה שעשית עבורנו❤️
אם הגעתם לכאן- אתם כנראה צריכים עו״ד לענייני משפחה. אז תעשו לעצמכם טובה ענקית ותסתייעו בסיגל. גם אני עמדתי בנקודה הזאת בדיוק. ואני מודה לאלוהים ששלח לי את סיגל- ובלעדיה באמת לא יודע איך הייתי יוצא או שורד את התקופה הזו. המצב שבו אתם נמצאים דורש כמה דברים- 1. מקצועיות וידע. בזה אין עוררין שתהיו בידים מצוינות. 2. אנושיות! להיות בתוך תהליך משפטי זה דבר סבוך מלא תהפוכות. אתם חייבים שיהיה לצידכם משהו שיודע איך לנווט בתוך התהליך. לגשר היכן שניתן מצד אחד, ולייצר מנופים בתוך משא ומתן מצד שני. והכי חשוב- לדעת איך לתת לכם תחושה שהכל נמצא בשליטה והכל יהיה בסדר! לסיגל הגעתי אחרי שכבר נכוותי מעורך דין יקר ונחשב. וסיגל- הצילה אותי תרתי משמע. חזרתי לישון בלילות. ידעתי שיש מי שנלחם בשבילי ושאני חשוב לו. אני עצמי, החיים שלי והתוצאה חשובים לסיגל, ולא הכסף שאני משלם. סיגל היתה המלאכית שהצילה אותי. ואני מודה לאלוהים ששלח לי אותה להוביל אותי בדרך הלא סלולה הזו של הגירושין. אז- כמו שאמרתי תעשו לעצמכם טובה, ותתנו לסיגל לעזור לכם. מ. ע.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

16/01/2024

תודה רבה, מעריכה ומרגש מאוד
סיגל אלופה! עורכת הדין הכי רגישה ומקצועית, שירות וזמינות נהדרים. והכי חשוב לב גדול! בהצלחה
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist