Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
שרי וייס עו"ד - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 19:00
צפה בשעות הפעילות

משרד העו"ד שרי וייס נראה כמו מקום מקצועי ומתמחה בתחומי הירושות, הצוואות, עזבונות ואפוטרופוס. המשרד יכול להיות ערוך לסייע במגוון נושאים משפטיים, ולעשות זאת בצורה מקצועית ובעקביות.

הנה כמה מאפיינים חשובים שאפשר לנצל ממשרד העו"ד שרי וייס:

1.התמחות מרובה תחומים: המשרד עוסק בתחומים מרובים בתחום המשפט, כולל ירושות, הצוואות, עזבונות, ואפוטרופוס, וגם בדיני נדל"ן והתחדשות עירונית. זה יכול להיות יתרון ללקוחות שמחפשים שירותים משפטיים מגוונים.

2.ניסיון רב בתחום: עו"ד שרי וייס נראית כאילו יש לה ניסיון רב בייצוג משפטי ובטיפול בתיקים סכסוכיים בתחום הירושות והעזבונות. זה יכול להעניק אמינות וביטחון ללקוחות.

3. גישה אישית וחמה: מהתיאור, נראה כי עו"ד שרי וייס מקנה גישה אישית חמה ומותאמת ללקוחות. היא מתייחסת לצרכים ולרווחתם של הלקוחות ומחפשת לייעוץ וליווי מקצועי מותאם אישית.

4. הכרות עם המערכת המשפטית: בחשוב להתייחס לעו"ד שיש לה הכרה טובה עם המערכת המשפטית ושמעוניינת בעדכון קבוע בפסיקה המשפטית ובתחומים המקצועיים השונים.

5. יכולת לייצוג בפני בית המשפט: כנראה, המשרד יכול לייצג את הלקוחות בהליכי משפט אם נדרש. זה יכול להיות מרגש לכמה לקוחות שחשים שהם בידיים מקצועיות ומנוסות.

6. היכרות עם התהליכים המשפטיים: המשרד נראה כאילו יודע כיצד לטפל בתהליכים משפטיים כולל הגשת תביעות, התנגדויות ופסילות. זה יכול להיות שימושי ללקוחות שמחפשים פתרון משפטי.

לסיכום, משרד העו"ד שרי וייס נראה כמו משרד מקצועי ומיומן בתחומי הירושות, הצוואות, עזבונות ואפוטרופוס, ומציע שירות אישי ומקצועי ללקוחות. היא גם מספקת שירותים בתחומי דיני נדל"ן והתחדשות עירונית, מה שיכול להיות משמעותי ללקוחות שמחפשים פתרונות משפטיים מגוונים.

עוד פרטים

מידע נוסף על שרי וייס עו"ד

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

עורכי דין - משפט אזרחי

עו"ד דיני משפחה וירושה

עורכי דין – דיני מקרקעין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3234494

טלפון נוסף 052-2373292

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שרי וייס עו"ד
נווט

יצירת קשר עם שרי וייס עו"ד

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של שרי וייס עו"ד

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על שרי וייס עו"ד

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist