Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יסמין חיאדרי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
ימים ב' - ה', שבת
9:30 - 12:00
9:30 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

בקליניקה של יסמין חידארי, אנו מציעים טיפולי יופי מקצועיים המבוססים על קוסמטיקה טבעית ושיטות טיפוח שמטהרות ומעניקות יתרונות עם שימוש ברכיבים טבעיים בלבד.

השיטה שלנו, inside out, משלבת בהצלחה בין טיפולים קוסמטיים חיצוניים לבין טיפולים לשחרור לחצים ועיסויים טבעיים שמטרתם לשפר את מצבה הפנימי של המטופלת. אנו מאמינים בכוח של הטבע וביכולתו לספק טיפולים יעילים וקוסמטיים.

קוסמטיקה טבעית היא חלק בלתי נפרד מהקונספט הטיפולי שלנו. אנו משתמשים ברכיבים טבעיים ואורגניים בלבד בטיפולים שלנו, מאמצים להציע טיפולים יעילים שמזינים, מרגיעים ומחדשים את העור והגוף.

טיפולי הקוסמטיקה הטבעית שלנו כוללים מגוון רחב של אפשרויות, כולל שיקום והזנה לעור, הסרת שיער פנים, לק ג'ל, דיקור, עיסויים משחררים לחצים, ועוד. כל טיפול מתאים לצרכים הפרטניים שלך ומותאם בהתאם לסוג עורך ולצרכים האישיים שלך.

אנו רואים בקוסמטיקה הטבעית דרך יעילה ובריאה לשפר את מראה עור הפנים ולספק לך תוצאות מרשימות באופן טבעי ובריא. חשוב לנו לספק לך חוויה איכותית ולספק לעורך את הטיפול הטוב ביותר.

אנו דוגלים בקשר אישי עם כל לקוח ומתאימים את הטיפולים בדיוק לצרכיו. המטרה שלנו היא שתהנה מחווית טיפוח נעימה ומפנקת ותרגישי שהמראה שלך משתפר מטעמך ומתוך שימוש ברכיבים טבעיים ובריאים.

עוד פרטים

מידע נוסף על יסמין חיאדרי

אזורי שירות

סכנין

תחומי העסק

עיצוב גבות

בניית ציפורניים, לק ג'ל ומניקור

קוסמטיקאיות

קוסמטיקה טבעית

רפואה משלימה - ייעוץ, אבחון וטיפול

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3258774

טלפון נוסף 050-9922032

יצירת קשר עם יסמין חיאדרי

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על יסמין חיאדרי

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist