Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יסמין חיאדרי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
ימים ב' - ה', שבת
9:30 - 12:00
9:30 - 15:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים לקליניקת יסמין חידארי – מקום שבו היופי מקבל גישה מהפנים החוצה. כבעלת ניסיון של למעלה מ-9 שנים בעולם הטיפוח והיופי, יסמין חידארי מביאה לכם שיטה חדשנית וייחודית המשלבת טכנולוגיות מתקדמות, רפואה משלימה וטיפולים קוסמטיים על מנת להבטיח תוצאות מרהיבות.

שיטת ה-Inside Out שפותחה על ידי יסמין היא הפקת יופי מפנימה החוצה. השיטה משלבת ברמה גבוהה בין טיפולים קוסמטיים חיצוניים לבין טיפולים של התמצאות ושחרור לחצים פנימיים. כל טיפול מיועד להשפיע על המצב הפנימי של המטופלת ולשפר את רמת היופי והבריאות שלה.

המטרה העיקרית היא לספק תוצאות מרביות בזמן מינימלי. יסמין חושבת כי יופי אינו קשור לגיל ושכל אישה רשאית להרגיש ולהראות את המיטב שבה.

קליניקת יסמין חידארי מציעה מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים מתקדמים לפנים ולגוף, כוללים הרמת גבות, הסרת שיער פנים, לק ג'ל, דיקור, עיסוי פנים משחרר לחצים, טיפולי הבהרת והעלמת קמטים בטכנולוגיית HIFU, וטיפולי לייזר פחמן להסרת פיגמנטציות והבהרת העור ועוד.

הדגש המרכזי בקליניקה הוא על יחס אישי וקשב מלא לצרכי המטופלת. כל טיפול מותאם בצורה אישית ומודד בקפידה להתאמה המושלמת. כל הטיפולים בקליניקה מבוצעים על ידי יסמין באופן אישי עם שימוש בציוד מתקדם וטכנולוגיות המובילות בתחום.

מטופלות הקליניקה מדווחות על חוויה מושלמת ותוצאות שמרגיעות. יסמין חידארי מתחייבת לאחר הטיפול לספק תמיכה נרחבת ומקצועית גם לאחר הטיפול על מנת לוודא שביעות רצון מלאה.

אנו מזמינים אתכם לחוות את עולם היופי המרהיב שלנו ולהצטרף למאגר המרוצות של לקוחותינו המרוצים. יסמין חידארי – כי היופי האמיתי מתחיל מהפנים.

עוד פרטים

מידע נוסף על יסמין חיאדרי

אזורי שירות

מעלות-תרשיחא

חיפה

נצרת

חצור הגלילית

עכו

טבריה

קרית אתא

שפרעם

כרמיאל

תחומי העסק

עיצוב גבות

בניית ציפורניים, לק ג'ל ומניקור

קוסמטיקאיות

קוסמטיקה טבעית

רפואה משלימה - ייעוץ, אבחון וטיפול

עוד פרטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3258774

טלפון נוסף 050-9922032

יצירת קשר עם יסמין חיאדרי

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על יסמין חיאדרי

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist