Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פניקס מרכז מכנותרפיה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים למרכז המכנותרפיה "פניקס"!

אנו פה כדי להציע לכם פתרון חדשני ויעיל לבעיות בגב ומפרקים. בקליניקה שלנו בעפולה, תוכלו להינות מטיפול ייחודי המבוסס על שיטות קינסיולוגיה ומכנותרפיה, המכוונות לטיפול בשורש הבעיה בצורה ממוקדת ואפקטיבית.

המרכז מוביל על ידי מיכאל פפלייב, כירופרקט ומורה לספורט בניסיון רב של 35 שנה בתחום העיסוי והכירופרקטיקה. השיטה החדשנית פותחה על ידיו ומתבססת על מכשירי מכנותרפיה פסיביים הפועלים על עיקרון הדקומפרסיה - "מתיחה בתנועה".

הטיפול במערכת הדקומפרסיה שלנו מסייע לשקם את מפרקי הברך והירכיים באופן אפקטיבי וללא צורך בניתוחים או טיפול רפואי מתמיד. התהליך מפחית את הכאבים, מפעיל זרימה פעילה של נוזל סינוביאלי ומעודד התחדשות רקמות במפרקים, הגידים והרצועות.

אנו מזמינים אתכם לפגוש אותנו ולהתחיל את הדרך לחיים בלי כאבים. אל תישארו עם הכאבים - צרו קשר עכשיו וקבעו פגישה:

📞 050-7123339 - מיכאל
📞 052-6286117 - אנסטסיה


ביחד נשים לכאבי הגב ונחזיר את התנועה והנעימות ליומכם היומיומי!

*מכנותרפיה היא שיטת טיפול בתנועה המבוצעת על מכשירים מיוחדים, שמטרתם לחזק את השרירים והגידים, לשפר את זרימת הדם ולחזק את התפקוד של המפרקים.

אל תעזרו לכאבים לשלוט בחייכם - התחילו את המסע לריפוי עם צוות פניקס עוד היום!

עוד פרטים

מידע נוסף על פניקס מרכז מכנותרפיה

אזורי שירות

עפולה

תחומי העסק

כירופרקטיקה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-6286117

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פניקס מרכז מכנותרפיה
נווט

יצירת קשר עם פניקס מרכז מכנותרפיה

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על פניקס מרכז מכנותרפיה

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist