Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
המוהל- בן ציון נגר-מוהל רפואי מוסמך - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 20:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

הרב בן ציון נגר הינו מוהל מוסמך מטעם משרד הבריאות והוועדה הבין משרדית של הרבנות הראשית לישראל.
כדור שני של מוהלים ולאחר שנחשף בילדותו לקיום מצוות הברית הודות לאביו, הרב שלום נגר שליט”א המשמש כמוהל גדול בבני ברק, פנה בן ציון נגר ועבר הכשרת מוהלים בעצמו.
לאחר שלמד 5 שנים אצל הרב מחפוד והוסמך על ידו, התמחה אצל מוהלים נוספים ועבר בחינות הלכתיות, רפואיות ומקצועיות, החל לערוך טקסי ברית וזכה עד היום להכניס מאות תינוקות בבריתו של אברהם אבינו.
עם ניסיון של 14 שנה כמוהל מוסמך בעל ידע רפואי נרחב והתמקצעות במגוון סוגי בריתות, הרב בן ציון נגר מעביר כיום שיעורים מקצועיים בתחום, מכין מוהלים לוועדות רפואיות, מסמיך מוהלים לרבנות וכן מעביר סדנאות המתייחסות להיבט הרפואי של המילה.
כמוהל המחזיק ברשיון מטעם משרד הבריאות והרבנות הראשית, בן ציון נגר עורך טקסי ברית תוך הקפדה על כללי ההיגיינה הקפדניים ביותר כמו שימוש בערכה סטרילית העוברת תהליך במכונת עיקור ממש כמו בחדרי ניתוח, שימוש בתחבושת נמסה אשר יורדת מאליה ומאפשרת את איחוי המקום באופן המהיר ביותר והקפדה על שימוש במכשירים הטובים ביותר וכל זאת בשביל השקט הנפשי שלכם!
בזכות הניסיון והידע הרב שצבר במהלך שנות פעילותו, המוהל נגר מבצע את הברית תוך מקצועיות וזריזות בשיטה ייחודית, תוך אלחוש של המקום בזמן הברית והקפדה על מינימום כאב וללא דימום מיותר, מה שמאפשר החלמה מהירה של הברית. כל אלו מבטיחים כי ההליך יבוצע על הצד הטוב ביותר וכי גם ההורים הטריים וגם הרך הנולד יחוו את טקס המילה בתחושות רוגע ושלווה ובראש שקט.
הרב בן ציון נגר פועל באזור ירושלים, מרכז והשפלה ומלווה את ההורים לפני הברית ולאחריה, מקפיד לספק הסבר מפורט כיצד להיערך לפני המילה וכיצד יש לנהוג לאחריה וכן מגיע לראות את התינוק לאחר ביצוע המילה ועל מנת שאתם תהיו סמוכים ובטוחים כי בחרתם נכון עבור הילד שלכם!
אין ספק כי ברית המילה היא מעמד מרגש המציף רגשות מעורבים של שמחה ודאגה ולכן המוהל בן ציון נגר זמין עבורכם ההורים לפני ואחרי ביצוע הברית ומקפיד להשרות תחושת בטחון ולספק תשובות לכל שאלה העולה בראשכם וכל זאת במקצועיות ואדיבות.
שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב!

עוד פרטים

תחומי שירות

ברית מילה לתינוק ברית מילה למבוגר תיקון ברית מילה

מידע נוסף על המוהל- בן ציון נגר-מוהל רפואי מוסמך

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

מוהלים

תחומי עיסוק נוספים

הריון ולידה

התמחות המוהל

מוהל מוסמך

מוהל מוסמך ורב

ותק

עד 20 שנה

מקום האירוע

בקליניקה

בבית חולים

באולם

בבית כנסת

בבית

עוד פרטים

שירותים מיוחדים

ברית מילה בשילוב שירה

ברית מילה לפי ההלכה

מוהל בשילוב ייעוץ רפואי ומעקב

הסמכות מיוחדות

מוהל מטעם הרבנות הראשית

מוהל ברישיון משרד הבריאות

זמינות

עסק שומר שבת

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 058-7645608

יצירת קשר עם המוהל- בן ציון נגר-מוהל רפואי מוסמך

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של המוהל- בן ציון נגר-מוהל רפואי מוסמך

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על המוהל- בן ציון נגר-מוהל רפואי מוסמך

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist