Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
לימור ניב רפלקסולוגיה LimoReflex - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 20:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

בעלת רקע רפלקסולוגי עשיר מאז 2001, אני, לימור ניב, רפלקסולוגית מוסמכת, מתמחה בטיפול בנשים בתחומים שונים כגון פיברומיאלגיה, אנדומטריוזיס, פוריות וגיל המעבר.

הבנתי את חשיבות הרגשת הנוחות והרווחה הנובעת מטיפול רפלקסולוגי כאשר נאלצתי בעצמי להתמודד עם אנדומטריוזיס וקשיים בהריון. בזכות הטיפול הפעיל שעברתי, הצלחתי להרות ולחוות חוויות ייחודיות כאם.

במהלך לימודי התיכון, התוודעתי לתחום הפסיכולוגיה של גיל המעבר אצל נשים. בגיל 48, לאחר שחקרתי את הנושא לעומק, התמחיתי בטיפול רפלקסולוגי עבור נשים בגיל זה. היום, גיל המעבר קרוב לליבי וחשוב לי לסייע לנשים בתקופה זו לעבור את השינויים באופן תומך ורגיש.

בטיפולים אני מתמקדת בשיטת האבחון האישית, המתחילה בראיון מעמיק עם המטופלת ואבחון מדוקדק של כפות הרגליים. תהליך זה מאפשר לי לזהות את נקודות החסימה בזרימת האנרגיה ולטפל בהן באופן יעיל וממוקד.

רפלקסולוגיה היא שיטה המתאימה לטיפול בכל גיל, מתינוקות ועד לקשישים. כמטפלת רפלקסולוגית, אני יכולה לספק טיפול מונע וכן להתמודד עם תסמינים קיימים במגוון בעיות רפואיות.

באמצעות הרפלקסולוגיה אני מטפלת לא רק בבעיות גופניות כגון קשיי נשימה, אלרגיות, כאבי ראש ובעיות עיכול, אלא גם בבעיות נפשיות כמו דיכאון וחרדה. השיטה יכולה לשמש ככלי לשחרור אנרגטי ולטיהור מרידאנים, מה שיכול לסייע בשיקום ובהתמודדות עם מגוון מצבים הן ברמה הפיזית והן הנפשית.

כמקצוענית מהימנה, אני שואפת לספק טיפולי רפלקסולוגיה מבוססי ניסיון רב שנים וחזון מומחי. אני מזמינה אותך להתנסות בעולמה המרגש והמרפא של הרפלקסולוגיה, ואני כאן בשבילך בכל צעד שתבחרי לקחת.

עוד פרטים

מידע נוסף על לימור ניב רפלקסולוגיה LimoReflex

אזורי שירות

ראש העין

תחומי העסק

רפלקסולוגיה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-6202345

יצירת קשר עם לימור ניב רפלקסולוגיה LimoReflex

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של לימור ניב רפלקסולוגיה LimoReflex

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על לימור ניב רפלקסולוגיה LimoReflex

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist