פעם אחרי פעם עשיתי את הטעות של להזמין מהם. פעם אחרי פעם היו טעויות ופגמים. בשלוש הזמנות שונות שלחו לי את הצבע הלא נכון של הכיסאות. לא הציעו שום פיצוי.
בפעם האחרונה הלכתי למרלוג כדי לאסוף את ההזמנה אחרי שהתקשרתי לפני לוודא שהכל מוכן - לא היה מוכן וחיכיתי בחוץ במשך שלוש שעות (!). הובטח לי על ידי הסמנכ"ל פיצוי ושיעזרו פעם הבאה.
לא רק שלא טופל, עשיתי הזמנה החודש ושוב קיבלתי כיסאות בצבע לא נכון (הוזמנו אדומים, נשלחו בצבע קרם) ושולחן אחד פגום. כשיצרתי קשר בנוגע לשולחן הציעו לי זיכוי של 7 אחוז וטענו שגם ככה קיבלתי הנחה של 25 אחוז (המחיר הקבוע באתר, לא קשור אליי בשום אופן ולא ביקשתי שום הנחה) והציע הנחה מעליבה של 7 אחוז על מוצר פגום.
כשדיברתי עם נציגת השירות היא ענתה, ואני מצטט: בוא לא נטחן מים אחרי שביקשתי הנחה יותר סבירה על מוצר פגום. ביקשתי לדבר עם מנהל שחיפף את השיחה לחלוטין ואמר שאין הנחה מעבר ל-7 אחוז - וזה אחרי שהם לא יכולים לספק לי שולחן חלופי במקום השולחן הפגום שלהם ככה שאני אמור לקנות לבד ממקום אחר או להיות עם שולחן אחר או - הצעה נוספת הייתה שיאספו את ההזמנה חזרה ואני אמור להישאר באוויר.
חברה נוראית, שירות נוראי, התנהלות נוראית. כל מה שלא עושים - במקום אחד.
בחיים לא חוזר לעבוד איתם. להתרחק ולקנות מכל אחד ולא מהם.
אני לא נוהג להשאיר ביקורות באינטרנט, אבל ״מליון כסאות״ פשוט רשת שדורשת את זה!
מעולם לא נתקלתי בשירות גרוע מזה! מציע להתרחק מהחברה הזו!
רכשתי כיסא מנהל יוקרתי בסכום נכבד מאוד. הכסא היה פגום מכאנית, וכבעבור כמה ימים התקשרתי למוקד לתיקון הבעיה. הם ״דורשים״ שאתה תגיע עם הכסא למחסן הראשי לתיקון התקלה (מה שאומר לפחות חצי יום חופש מהעבודה), חזרתי לשם עוד 3 פעמים עם אותה תקלה כשבוע מהרכישה! שרפתי זמן עבודה, דלק, ועצבים. כלקוח שלא בא לחפש לריב, הצעתי להם מספר רב של פתרונות לבעיה אך מנהלי החברה סרבו, בחברה טענו שלא ידעו על בעיה עם הדגם הספיציפי הזה. בסופו של דבר ועקב סירובם לפשרה דרשתי את כספי חזרה. מחובתי לציין שאנשי השטח היו מאוד נחמדים סה״כ ורצו לעזור, אך המנהלים סרבו למצוא פתרון כלשהו לבעיה במוצר.
מציע להמנע מחנות זו! לא שווה את ההנחה במידה ותזדקקקו לשירות!
קנינו כסא למחשב, הכסא הגיע תקול כאשר המנגנון להרים ולהוריד את גובה הכסא לא עובד.
יום אחרי התקשרתי ואמרו שיבואו להחליף באותו השבוע, כאן התחילה מסכת הייסורים.
מליון כסאות לא עונים בשום מספר (למעט אם מגיעים למכירות), אנחנו כבר כמעט 3 שבועות לאחר קבלת הכסא התקול ועדיין לא החליפו את הכסא.
אני כבר אובד עצות וממליץ להתרחק מהחברה הזאת, פשוט בושה!
חברה הזויה שמוכרת כיסא במלאי ומתחייבת לספק תוך 10 ימי עסקים. ואחרי חודש ימים ושיחות בלתי נגמרות אלייהם טוענת שאין לה איך לעזור כרגע כי אין את הכיסא במלאי. אבל כסף יודעת יפה מאוד לקחת במעמד הרכישה! הזיה.
שירות גרוע ביותר.