Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
logo

ביקורת על סיגל שבו - הקוסמטיקאית האישית שלך

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

שביעות רצון
(5.0)
מחיר
(4.5)
זמינות
(4.5)
שירות
(4.5)
איכות
(4.5)
ציון כללי
(1.0)
שירות
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
06/11/2023
לא יודעת מה לגבי שירותי הקוסמטיקה - אבל לא ממליצה בכלל על קניית מוצרים מהאתר!! מבחינת הלקוח כשהוא רואה שכתוב עד יומיים משלוח אז הוא סומך עליכם!! ואחרי שבוע שאני צריכה לתזכר אותכם 3 פעמים בטלפון לשאול מה קורה, זה לא תקין!! ולא אמין!! (במיוחד שבמעקב המשלוח ראיתי שהמשלוח בכלל נקלט רק 4 ימים אחרי ההזמנה!!) אם אתם משתמשים בחברת משלוחים שלא מתחייבת ליומיים, אל תכתבו את זה באתר או לפחות תסתייגו, אבל כשאתם משאירים את הנוסח כל כך בטוח שעד יומיים המשלוח יגיע ובפועל לא קורה - לא אמין, לא מקצועי ולא רווחי בשבילכם! כי לכל ההמלצות היפות וההבטחות שלכם באתר קשה להאמין עד כמה אתם רציניים.. חבל. מאוכזבת 🙁
קרא עוד
הסתר
 - תמונה
תגובת בעל העסק
07/11/2023
אני מסכימה איתך על כך שהיתה טעות באתר ונדרש היה להוסיף שבמקרה של חוסר בפריט מסויים במלאי המשלוח יתעכב. חשוב לציין שההתחייבות לאספקת המשלוח עד שלושה ימי עסקים היא מהרגע שהמשלוח נמסר לחברת המשלוחים. כפי שציינתי קודם המשלוח שלך התעכב כי הפריט שהזמנת היה חסר במלאי. אני עושה את המקסימום שהלקוחות שלי בחנות ובקליניקה יקבלו את השירות המהיר והטוב ביותר שאוכל לתת מחומרים איכותיים עד עבודה מקצועית ושירות טוב. כמובן שאי אפשר לרצות את כולן ואני מתנצלת על כך שהחוויה שלך מהמשלוח לא היתה חיובית כמו של הלקוחות האחרות שלי. טעויות קורות ואני עומדת גם מאחוריהן במידה ותחליטי לעשות הזמנה נוספת באתר שלנו תקבלי פיצוי הוגן במתנה.🤍
yehudit - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist