accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
ROYALTY-משרדים - תמונה ראשית

הצג חוות דעת

מציג 6-12 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על ROYALTY-משרדים

1.3
ציון כללי 1.3
שירות 1.6
זמינות 1.7
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.6
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שרות ויחס,אפילו לחקוחות גרוע
רחשתי טבעת יקרה ולא ליום יומי! אחרי כמה זמן האבן המרכזית גדולה התחילה לזוז,נתתי לתיקון,שאחרב אבן נשברה,החזרתי להחלפת האבן ושילמתי 1000 שקל נוסף עלאופציה,שהפתיחו לי! עדיין נושא לא נסגר,אחרי 5 חודשים,אופציה,שהמליצו לי פתאום לא קיימת,הסברים לא בררורים ולא ראועים לחברה מובילה הזאות! כנרא הכל תסתיים במשפט! בושה וחוצפה!!! רק עצבים והרגשה גרוע ביותר!!!
שירות לקוחות
רכשתי לבעלי שעון יוקרתי בחנות בקניון אילון בזמן הרכישה נמסר שהמחיר במבצע לאחר הרכישה גילתי להפתעתי כי בכל רשת אחרת מחיר השעון נמוך ב500שח !! בשירות הלקוחות לא קיבלתי תשובה כבר שבוע ימים!! זאת לא חברה שמכבדת את עצמה במתן שירות ללקוחות
שעון סייקו ספורט אוטומטי
קניתי שעון סייקו ספורט. בחנות החברה. במעמד הקנייה נאמר לי כי כיוון שהשעון מכאני יתכן אי דיוק בזמן. לצערי, אי הדיוק נמדד בכדקה ליום או כמעט 10 דקות לשבוע! פעמיים שלחתי את השעון לכיוון וקיבלתי את התשובה כי השעון נבדק ונמצא כי הסטיה נורמאלית. טיפול מאכזב מאד. ניסיתי להתקשר למרכז ורק לאחר מספר פעמים קיבלתי תשובה שיחזרו אלי. למותר לציין כי עדיין, לאחר כשבוע, לא קיבלתי כל מענה. מאכזב מאד. אין צ'אנס שאני או מישהו ממכרי / משפחתי יכנסו לרשת זו!
תכשיטים ברמה נמוכה ושירות מזלז
בעלי קנה לי מתנה שרשרת וטבעת יהלומים, זו הייתה אמורה להיות מתנה מרגשת לכבוד לידת בננו הבכור אך הדבר הפך לסיוט מתמשך. שירות לקוחות חסר סבלנות טבעת זהב לךבן שהצהיבה פחות משלושה חודשים נשלחה פעמיים לצביעה נאמר שלא שוטפים איתה כלים. בקיצור לא מומלץ בלשון המעטה
שרות החברה גרוע
רכשנו שעון שנמצא יותר בחברה מאשר בשימושי ... השעון נקנה בקניון חולון .. אינו תקין
שרות גרוע ביותר לחנות היוקרה
בחודש דצמבר נרכש שעון seiko automatic 171 בחנות רויאלטי בקניון חולון . עפ"י הסבר שקיבלנו : יש לנער את השעון 250 פעם על מנת שיפעל . פעלנו עפ"י ההנחיות > ולאחר לילה ללא תנועה , השעון פסק לפעול .כמובן שניסינו שוב ושוב אך ללא תוצאות . השעון נשלח לבדיקת מעבדה פעמיים...ראוי לציין שגם העובדת ראתה שהשעון לא תקין . פנינו מספר פעמים שהשעון אינו תקין וברצוננו להחליף לשעון אחר . נענינו בסירוב ... נאמר לנו ע"י עובדת החנות : שההחלפה לא אושרה , ואין לרויאלטי מה לעשות עם השעון . ראוי לציון שהנני לקוחה של חברתכם , וכמו כן יש לי כרטיס מועדון ומין הראוי שאקבל יחס הוגן . לתשומת לבכם השעון נמצא יותר בחברה ,מאשר אצלנו בשימוש . נא תגובתכם , ולא אצטרך לפנות לגורם חיצוני . וורם יצחק - 0544-514466
מאוכזב שירות לקוי !!!!
לפני כחודש מסרתי שעון לתיקון התקלה הייתה כתר שבור, בפעם הראשונה שנאלצתי לכוון תאריך, מצאתי את עצמי עם הכתר ביד, כשחזרתי על מנת לתקן את השעון נאמר לי כי אין אחריות וכי הכתר נשבר שוב אולי כתוצאה ממכה או שימוש לא נכון, השעון לא ירד מהיד כך שמכה הוא לא קיבל ושימוש לקוי אחרי 3 שנים שהשעון אצלי כנראה גם לא המקרה, יותר לכיוון של תיקון לקוי, כמו כן בתיקון הראשון נאמר לי שאין אפשרות להחליף כתר ויש צורך לשלם 400 ש"ח, וכעת מבקשים 160 ש"ח מאוכזב מאד מהשירות ולא אמליץ לחברים להיכנס לרויאלטי כמו כן מיותר לציין שזאת פעם אחרונה שאני נכנס לרויאלטי על מנת לקנות שעון\תכשיט
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist