

הצג חוות דעת
מציג 6-12 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על ROYALTY-משרדים
1.3
דירוג כללי
ציון כללי 1.3
שירות 1.6
זמינות 1.7
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.6

irenabraslavsky
09/07/2020
1
שרות ויחס,אפילו לחקוחות גרוע
רחשתי טבעת יקרה ולא ליום יומי! אחרי כמה זמן האבן המרכזית גדולה התחילה לזוז,נתתי לתיקון,שאחרב אבן נשברה,החזרתי להחלפת האבן ושילמתי 1000 שקל נוסף עלאופציה,שהפתיחו לי! עדיין נושא לא נסגר,אחרי 5 חודשים,אופציה,שהמליצו לי פתאום לא קיימת,הסברים לא בררורים ולא ראועים לחברה מובילה הזאות! כנרא הכל תסתיים במשפט! בושה וחוצפה!!! רק עצבים והרגשה גרוע ביותר!!!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יעקב
21/01/2020
1
שירות לקוחות
רכשתי לבעלי שעון יוקרתי בחנות בקניון אילון בזמן הרכישה נמסר שהמחיר במבצע לאחר הרכישה גילתי להפתעתי כי בכל רשת אחרת מחיר השעון נמוך ב500שח !!
בשירות הלקוחות לא קיבלתי תשובה כבר שבוע ימים!!
זאת לא חברה שמכבדת את עצמה במתן שירות ללקוחות
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ELI
02/01/2020
1
שעון סייקו ספורט אוטומטי
קניתי שעון סייקו ספורט. בחנות החברה. במעמד הקנייה נאמר לי כי כיוון שהשעון מכאני יתכן אי דיוק בזמן.
לצערי, אי הדיוק נמדד בכדקה ליום או כמעט 10 דקות לשבוע! פעמיים שלחתי את השעון לכיוון וקיבלתי את התשובה כי השעון נבדק ונמצא כי הסטיה נורמאלית.
טיפול מאכזב מאד. ניסיתי להתקשר למרכז ורק לאחר מספר פעמים קיבלתי תשובה שיחזרו אלי.
למותר לציין כי עדיין, לאחר כשבוע, לא קיבלתי כל מענה.
מאכזב מאד.
אין צ'אנס שאני או מישהו ממכרי / משפחתי יכנסו לרשת זו!ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Udi
29/10/2019
1
תכשיטים ברמה נמוכה ושירות מזלז
בעלי קנה לי מתנה שרשרת וטבעת יהלומים, זו הייתה אמורה להיות מתנה מרגשת לכבוד לידת בננו הבכור אך הדבר הפך לסיוט מתמשך.
שירות לקוחות חסר סבלנות טבעת זהב לךבן שהצהיבה פחות משלושה חודשים נשלחה פעמיים לצביעה נאמר שלא שוטפים איתה כלים.
בקיצור לא מומלץ בלשון המעטהזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

איציק
14/05/2019
1
שרות החברה גרוע
רכשנו שעון שנמצא יותר בחברה מאשר בשימושי ... השעון נקנה בקניון חולון .. אינו תקין ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

איציק
24/04/2019
1
שרות גרוע ביותר לחנות היוקרה
בחודש דצמבר נרכש שעון seiko automatic 171 בחנות רויאלטי בקניון חולון .
עפ"י הסבר שקיבלנו : יש לנער את השעון 250 פעם על מנת שיפעל .
פעלנו עפ"י ההנחיות > ולאחר לילה ללא תנועה , השעון פסק לפעול .כמובן שניסינו שוב ושוב אך ללא תוצאות .
השעון נשלח לבדיקת מעבדה פעמיים...ראוי לציין שגם העובדת ראתה שהשעון לא תקין .
פנינו מספר פעמים שהשעון אינו תקין וברצוננו להחליף לשעון אחר .
נענינו בסירוב ... נאמר לנו ע"י עובדת החנות : שההחלפה לא אושרה , ואין לרויאלטי מה לעשות עם השעון .
ראוי לציון שהנני לקוחה של חברתכם , וכמו כן יש לי כרטיס מועדון ומין הראוי שאקבל יחס הוגן .
לתשומת לבכם השעון נמצא יותר בחברה ,מאשר אצלנו בשימוש .
נא תגובתכם , ולא אצטרך לפנות לגורם חיצוני .
וורם יצחק - 0544-514466זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shay
04/12/2018
1
מאוכזב שירות לקוי !!!!
לפני כחודש מסרתי שעון לתיקון התקלה הייתה כתר שבור, בפעם הראשונה שנאלצתי לכוון תאריך, מצאתי את עצמי עם הכתר ביד, כשחזרתי על מנת לתקן את השעון נאמר לי כי אין אחריות וכי הכתר נשבר שוב אולי כתוצאה ממכה או שימוש לא נכון, השעון לא ירד מהיד כך שמכה הוא לא קיבל ושימוש לקוי אחרי 3 שנים שהשעון אצלי כנראה גם לא המקרה, יותר לכיוון של תיקון לקוי, כמו כן בתיקון הראשון נאמר לי שאין אפשרות להחליף כתר ויש צורך לשלם 400 ש"ח, וכעת מבקשים 160 ש"ח מאוכזב מאד מהשירות ולא אמליץ לחברים להיכנס לרויאלטי כמו כן מיותר לציין שזאת פעם אחרונה שאני נכנס לרויאלטי על מנת לקנות שעון\תכשיטציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות