הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 36 חוות דעת על מיליון כסאות
3.1
דירוג כללי
ציון כללי 2.5
שירות 1.2
מחיר 3.4
זמינות 3
שביעות רצון 4.1
שירות 4.1
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 1.6

Dan
13/12/2020
1
לא מומלץ כלל
לקחו ממני כסף על סחורה שהזמנתי ביקשו שאחזיר בגלל שהיה להם 1 רק בתצוגה וכשהגעתי לאסוף חזרה את הכסא, אמרו לי שכבר קיבלתי אותו ואותו מוכר אליו החזרתי את הכסא כבר לא עובד שם אז "הם לא יכולים לברר איתו את זה" נישמע לי הזוי שאם המוכר כבר לא עובד שם, אז הוא לא קיים ואי אפשר לברר איתו, לסיכום לחשוב טוב לפני שקונים, ואחרי שקונים לא לסמוך על הבטחות של המנהל כי מסתבר שהוא אינו זוכר אותם. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

משה
06/10/2020
1
לקוח לא מרוצה
השרות לא היה טוב לצערי כי חיכיתי הרבה זמן למוצר
בנוסף מענה לא היה
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ליאור
30/11/2019
1
אכזבה !
אכזבה אכזבה אכזבה !! גם מהמוצר וגם משירות הלקוחות !!
חבל שלא קראתי פה את כל התגובות לפני שרכשתי מהם .
קניתי כיסא מנהלים יקר שמרעיש ומתנדנד .
במקום שיחליפו לי אותו מייד (כי הוא חדש ) הסכמתי לבקשתם
והם לקחו אותו לתיקון ל 4 ימים ובאמת נפתר הרעש ,
אבל נשארתי עם נדנדה.. :)
את זה עד היום לא פתרו .
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת .
כל שיחה מסתיימת בהבטחה שיבדקו ויחזרו אליי
מה שבפועל לא קורה ולא קרה
אפילו פעם אחת וזה כבר מעל 5 פעמים שאני מתקשר .
לא חוזר אליהם בחיים - אכזבה !
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shmuel
29/01/2019
1
איכות ירודה ושירות לקוי ביותר
כסאות שנשברים, , ברגים לא מתאימים, ברגים לא מוברגים עד הסוף ברישול, שירות לקוחות שלא חוזר אליך (רק אחרי חודשיים), מבטלים עסקה? לא אצלם. "הם בדרך" , "החנות כבר תתקשר", "המנהל כבר חוזר אליך", הזוי..שירות לקוי, מוצר ברמת גימור לא טובה זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Sharon
17/06/2018
2
לא ממליצה לחזור לחנות
הגעתי לחנות ביבנה. הרבה מהמוצרים המוצגים לא היו במלאי ולא ידעו לאמר מתי יגיעו. רכשתי כסא למחשב (כסא מנהל/כסא מזכירה). המחיר היה 650 שח. לאחר 3 שבועות הגו של הכסא נשבר. התקשרתי ואמרו לי להביא למחסן. כך עשיתי. לאחר המתנה של שעה!!! תיקנו לי את הכסא (לא הסכימו לתת לי חדש). הסתבר שחלק אחד מפלסטיק היה חסר לי בגו הכסא ולא הסכימו לתת לי חדש לאחר התיקון בטענה שלא הבאתי את החלק השבור. הסברתי שאין לי את החלק. ולא הועיל. רמת השירות במקום מאוד נמוכה. מהבחורה שקיבלה אותי, עד למנהל שביקשתי לראות.זמינות3 בסדר
איכות2 בינונית
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דוד בן חיים
25/03/2018
3
המוצר לא לגמרי זהה לזה שבתצוגה
קניתי כסא מנהלים דגם "מיג" על סמך ישיבה על כסא בתצוגה. בחנות הוא היה הרבה יותר רך (וכתוצאה מזה נוח) מאשר המוצר שהתקבל. כל שאר הפרטים זהים. לא פניתי לבית העסק כי אינני יודע איך להגדיר (כמותית) "רכות" אולי זה סובייקטיבי - אבל אינני מרוצה.
המחיר היה נוח (מבצע).זמינות3 בסדר
איכות2 בינונית
שירות3 בסדר
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי3 בסדר
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
09/04/2018
דוד שלום , בפנייתך הינך מציין כי בדקת כסא מתצוגה , ולפיכך הגיוני שהמושב יותר רך מתוקף שימוש / בדיקת הכסא .
כמו בכל מוצר מרופד , רכות המושב משתנה בהדרגה בהתאם לשימוש בפועל .
הכסא שבחרת הינו כסא מצויין ומאוד פופולארי בקרב לקוחותינו .
נשמח לתת שירות גם בעתיד
בברכה
מיליון כסאות - אביאור

Leokey
17/10/2017
1
שירות לקוחות שואפת לאפס
מושב פלסטיק בכיסאה יקר שרכשתי לפני שנתיים נסדק. כל מאמצים שלי כדי ליצור קשר עם שרות לקוחות שלהם כדי לתקן או להחליף את המושב - דרך סניף באר-שבע או טלפונית נכשלו. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
24/06/2018
לקוח/ה יקר/ה, שיפרנו את מוקד הלקוחות והרחבנו את ניתוב השיחות למספר נציגי שירות. על אף זאת, לעיתים ישנו עומס על שירות הלקוחות ואנו עושים את מרב המאמצים לתת מענה לכולם. ניתן להשאיר פנייה במגוון דרכים, למשל באמצעות המייל או תיבת האינבוקס בפייסבוק. נשמח לעמוד לשירותך.

Tal
26/09/2016
1.8
המוצר הגיע ללא חלקים נכונים.
באריזה של המוצר היה חלקים לא נכונים, ועד שהגעתי לחנות להסביר להם את התקלה בכלל היה צורך להתווכח כי הם לא יודעים מה צריך להיות בכל אריזה.
לאחר ויכוחים הם הבטיחו שהחלקים יגיעו במשאית הראשונה שתגיע מהמפעל(מקסימום יום יומיים), כל יום התקשרתי במשך שבועיים עד שפשוט פירקתי את החלקים המורכבים והחזרתי לחנות, יש לציין כי המנהל יהודה סינן אותי לא מעט בשבועיים האלה.
החלק היחידי שיש לציין לטובה הוא ההחזרה, אותה הם הסכימו לקבל ללא סייג.
בכל אופן משיחות שנעשו באופן כללי מאנשים שקנו שם אפשר להבין שתמיד יש טעויות באריזות שלהם, כמו גם עיכובים.
מחיר 2 גבוה
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות3 בסדר
שירות2 חובבני
תאריך קבלת השירות: 9/7/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רוית
05/08/2015
4.4
פניתי לצורך רכישת מס' כיסאות משרדיים. המחיר סביר. השירות והיחס טוב. קיבלתי את ההזמנה די מהר, לא דחו אותי.
מחיר 3 סביר
איכות4 טובה
זמינות5 מצויינת!
שירות5 מפנק
שביעות רצון5 מעל לציפיות
תאריך קבלת השירות: 7/7/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר Zap Travel

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רוית
05/08/2015
5
פניתי לצורך רכישת כיסא לבתי הסטודנטית. קיבלנו את השירות הטוב ביותר עם הרבה סבלנות, מחיר הגון
מחיר 5 ללא תחרות
איכות5 מעולה
זמינות5 מצויינת!
שירות5 מפנק
שביעות רצון5 מעל לציפיות
תאריך קבלת השירות: 7/14/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 10
באדיבות אתר Zap Travel
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
24/06/2018