ביקורת על מיליון כסאות
חוות דעת גולשים
שביעות רצון
(4.1) שירות
(4.1) מחיר
(3.4) זמינות
(3.0) איכות
(2.8) ציון כללי
(2.5) שביעות רצון מהמחיר
(1.6) שירות
(1.2) מיון לפי:
חוות דעת של cellphone
(1.0)
26/06/2025
פעם אחרי פעם עשיתי את הטעות של להזמין מהם. פעם אחרי פעם היו טעויות ופגמים. בשלוש הזמנות שונות שלחו לי את הצבע הלא נכון של הכיסאות. לא הציעו שום פיצוי.
בפעם האחרונה הלכתי למרלוג כדי לאסוף את ההזמנה אחרי שהתקשרתי לפני לוודא שהכל מוכן - לא היה מוכן וחיכיתי בחוץ במשך שלוש שעות (!). הובטח לי על ידי הסמנכ"ל פיצוי ושיעזרו פעם הבאה.
לא רק שלא טופל, עשיתי הזמנה החודש ושוב קיבלתי כיסאות בצבע לא נכון (הוזמנו אדומים, נשלחו בצבע קרם) ושולחן אחד פגום. כשיצרתי קשר בנוגע לשולחן הציעו לי זיכוי של 7 אחוז וטענו שגם ככה קיבלתי הנחה של 25 אחוז (המחיר הקבוע באתר, לא קשור אליי בשום אופן ולא ביקשתי שום הנחה) והציע הנחה מעליבה של 7 אחוז על מוצר פגום.
כשדיברתי עם נציגת השירות היא ענתה, ואני מצטט: בוא לא נטחן מים אחרי שביקשתי הנחה יותר סבירה על מוצר פגום. ביקשתי לדבר עם מנהל שחיפף את השיחה לחלוטין ואמר שאין הנחה מעבר ל-7 אחוז - וזה אחרי שהם לא יכולים לספק לי שולחן חלופי במקום השולחן הפגום שלהם ככה שאני אמור לקנות לבד ממקום אחר או להיות עם שולחן אחר או - הצעה נוספת הייתה שיאספו את ההזמנה חזרה ואני אמור להישאר באוויר.
חברה נוראית, שירות נוראי, התנהלות נוראית. כל מה שלא עושים - במקום אחד.
בחיים לא חוזר לעבוד איתם. להתרחק ולקנות מכל אחד ולא מהם.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת