תחושתי נפגעה ממנו לעשות אצלו ביטוח דירה,לא ממליץ בכלל,שוחחנו בווטצאפ כמעט כל הדרך גם לאחר שעשיתי אצלו ביטוח ופשוט טולי חסם אותי בווטצאפ,דבר זה מראה בעיני חוסר כבוד ללקוח
מה עדיף, סוכן ביטוח אמין אחד או 9.000.000 מוקדנים מתחלפים? לא הייתי מחליפה אותו לעולם בעד שום ביטוח ישיר. ב-22 באוקטובר ביקשתי ממנו לטפל בתביעה עקב תאונה קלה שעשיתי. לא רק שהדבר טופל מהר, במיומנות ובמקצועיות, אלא שהוא גם הפנה אותי למוסך מורשה מעולה של "שגריר", בו קיבלתי רכב חלופי חדש יותר מהרכב שלי (שהוא בן פחות משנה), שירות אדיב ומדהים ותיקון מושלם של הרכב. טולי עמד לצדי לאורך כל שלבי התביעה, ואפילו לא הייתי צריכה להגיע למשרד שלו! בעת התאונה עצמה, מרוב שהייתי מבוהלת, דבר ראשון התקשרתי אליו. הוא הרגיע אותי והדריך אותי אילו פרטים עליי להחליף עם צד ג'. התביעה שלי מטופלת ואני סמוכה ובטוחה שכספי יוחזר אליי בזמן מחברת הביטוח. שירות מעולה, אדיב, מקצועי, גם כשרכבתי על קטנוע - תמיד השיג עבורי את המחירים המעולים ביותר בשוק. אני לקוחה שלו כבר עשר שנים וממליצה עליו לכל חבריי ומכריי. עשו זאת גם אתם. סוכן תותח!
ב- 20.1.2013 היתה לי את התאונת-אופנוע הראשונה שלי. פניתי לטולי, אצלו אני מבוטח כבר 3 שנים, רק כדי לקבל ממנו הנחיות כלליות, ובקשה ממני לנהל את הליך התביעה בעצמי. הוא כן הציע לנהל עבורי את התביעה עבור 350 ש"ח (!).
כשפניתי לחב' הביטוח של צד ג' הם התפלאו מדוע אני זה שפונה אליהם ולא סוכן הביטוח שלי.
אני לא יודע כיצד פועלים סוכני ביטוח אחרים, אך אני כן יודע כי טולי סוכנות ביטוח לא יעזרו לכם במקרה שהכי תצטרכו אותם.
25/10/2017