Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אס.אר. דנטליין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 19:00
צפה בשעות הפעילות

מעבדת השיניים S.R. Dentline נוסדה בשנת 1991 על ידי דרור שילון, טכנאי שיניים בדרגת אומן עם ניסיון של מעל 30 שנה בתחום. המעבדה נותנת שירות למיטב הרופאים בארץ. אנו מבצעים את כל סוגי העבודות הקיימות בשוק הדנטלי על ידי טכנולוגיה מתקדמת ורוח אמנותית המעמידות אותנו בחוד החנית של מעבדות השיניים בארץ ובעולם. בנוסף במעבדה מתבצעים כל סוגי תיקוני התותבות על ידי החומרים הטובים ביותר בשוק.

עוד פרטים

מידע נוסף על אס.אר. דנטליין

אזורי שירות

נס ציונה

תחומי העסק

טכנאי שיניים

מרפאות שיניים

זמינות

עסק שומר שבת

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3217785

טלפון נוסף 08-9331193

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אס.אר. דנטליין
נווט

וידאו ותמונות של אס.אר. דנטליין

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על אס.אר. דנטליין

5
הקדשת זמן 5
איכפתיות 5
סבלנות 5
הסבר על הטיפול 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעבדת שיניים טובה, תוצאה מצויינת
לאחר התנסות שלי עם מספר טכנאי שיניים, הגעתי לאס.אר. דנטליין ואני מרוצה מאד. השירות היה אדיב, התוצאה איכותית ביותר מעבר למה שציפיתי. אנשים נחמדים, מחיר הוגן לתוצר שקיבלתי, ממליץ בכיף, עידן.
ממש שירות מקצועי
אני בן אדם עם המון חששות מרופאי השיניים, לקח לי המון זמן לקבל החלטה להתחיל לטפל בבעיות השיניים שלי וביקרתי בהמון מרפאות ולבסוף בחרתי במרפאה הזו, ולשמחתי הרבה קיבלתי שירות אדיב, מקצועי וסבלני! ממליצה בחום (:
רמה גבוהה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist