עשיתי בחברה ביטוח רכב מלא אחרי שקיבלתי הצעת מחיר סבירה. כמובן שהיה עלי להביא אישור שלא היו לי תביעות ב 3 השנים האחרונות.מזה שלושה (3) חודשים חיי הפכו לגיהנום: העברתי אל החברה אין סוף אישורים ובכל פעם היו להם הערות לגביהן. עשיתי אין ספור טלפונים אליה ומיילים ובכל זאת חוייבתי בסכום נוסף על הביטוח כאילו לא העברתי את האישורים הנדרשים.
מאחורי שנים רבות של ביוח רכב בחברות שונות. מעולם, מעולם, לא קיבלתי יחס קלוקל כזה למרות השיחות שניהלתי עם נציגי החברה פעם אחר פעם! בושה!!!!
AIG חברת הביטוח של צד ג' ששילמה לי אמנם פיצוי כנדרש. אך אני מלין על אופן התשלום: המחאה בתוך מעטפה דרך דואר ישראל. לא עזר שסוכנות הביטוח שלי הסבירה ל"איי איי ג'י" שניתן לשלם בהעברה בנקאית. הם התעקשו. והסכום לא שולם כולו אלא בשני חלקים: פעם בלי מע"מ ואחרי מאבק - המע"מ שולם בנפרד. כל סבב כשלושה חודשים של משלוח מאיי-איי גי לסוכנות ומהסוכנות (בלית ברירה) גם בדואר.
תתעוררו - אנחנו בעידן הדיגיטלי, ואתם משתפים פעולה עם דואר "צב" ישראל מכיוון שאולי אתם "מרוויחים" עוד כמה שבועות של דחיית תשלום.
שלום לכם,
ברצוני לכתוב כמה מילים על מקרה הביטוח שהיה לי בחברת הביטוח א'.י'.ג'
לאחר מקרא הביטוח המקיף לרכב שהיה לי ב 11/2/2017, קיבלתי שירות אדיב ומהיר מרגע מקרא הביטוח עד סיום התביעה וקבלת כול התגמולים שמגיעים לי לפי תנאי הפוליסה
השירות של המנהל הפרטי מר' נחמני היה מכול הלב ומקצועי ומהיר, ומהחברה גם היא נותנת שירות אדיב ויחס מעולה ללקוחות שלה
תמשיכו כך, תודה רבה לכם כול הכבוד
كل الاحترام والتقدير.
עליאן הבה.
איש המכירות כלל איתוראן ושילמתי שנה מראש לחברת הביטוח ופתאום גם איתוראן לא מכירים בסכום ורוצים שאעשה הוראת קבע כשנציג הביטוח אמר שלא צריך.. בביטוח אמרו שלא אשלם ביטוח חודשי כשבאיתוראן דרשו שכן אשלם.
בסוף הבאתי הודעת ביטול על השירות לחברת הביטוח והם מורחים אותי עם הזיכוי וכל פעם הנציג אומר שהזיכוי אצל המנהל והוא מאושר ומאידך נציגים אחרים אומרים שאינו מאושר. בעיות מהיום הראשון בביטוח הזה.
כשאני מנסה להשיג את אותו נציג,הם טוענים שאיננו. אך כשאני מבקש ביטול הביטוח אז פתאום הוא נמצא