מרפאת כללית הראשונים למפרט- צוות משרד זמין באופן יחסי ולרוב שירות אדיב, עם זאת מנהלת אדמינסטרטיבית מתחת לכל ביקורת לא מבינה את משמעות תפקידה בשימור לקוחות ומתן מענה לחווית שירות מחפירה מצוות האחיות. מספר פעמים של שירות גס ואלים מילולית ע"י צוות האחיות. ישנה תחושה שאתם עובד אצלן והן עושות לך טובה גדולה שבכלל מקבלות אותך. שיחות אישיות בין האחיות מתנהלות בדלתות פתוחות בין החדרים כאשר חלל ההמתנה מלא במטופלים שנחשפים למידע.
רפואת משפחה שירות קשוב ואמפתי, מענה מהיר וענייני לפניות שונות
בית המרקחת היה סגור לרגל שיפוצים. ניתן לי מידע שגוי (גם במודעה בסניף וגם באינטרנט) באשר לאפשרויות להשגת התרופה. בהחלט דבר שעלול לקרות.
כאשר פניתי למרכזנית והתלוננתי, אבל היא, במקום לענות בפשטות ובאדיבות תוך התנצלות והבטחה להשתדל לתקן את המידע או להעביר את תלונתי, ענתה לי בצורה גסה, התגוננה והתקיפה אותי. אני סבור שאחרי שהלכתי ברגל 40 דקות לסניף מרוחק (הגליל) ולא מצאתי שם את התרופה, זכותי ואף חובתי להעיר על כך, ולא לספוג ביקורת וחוסר אדיבות.